Dopis pro všechny pány

Dopis pro všechny pány

Anotace: My z Venuše, oni z Marsu

Adresa: Mars

To je pro Vás – chlapci, kluci, muži……

Řekněte mi už konečně, co dělám špatně. Líčím se málo a nevýrazně, to je snad v pořádku, nebo alespoň jste mi vždycky tvrdili, že se vám to líbí. Jsem relativně spolehlivá, zbytečně vás kvůli ničemu nehoním ani nechci utrácet vaše těžce vydělaný peníze. Nevyžaduju pravidelné dárky a rozhodně mě neustále nemáte za zadkem, takže se můžete cítit volní jako ptáci. Myslím, že jsem dost skromná, nevyžaduji neustále vaši přítomnost, neotravuji zbytečnými telefonáty nepíšu nicneříkající a trapný SMS. Jsem upřímná, takže hned od začátku víte na čem jste. Snad je se mnou i sranda a spontánnosti si se mnou užijete tři kopy. Jsem malá a tím skladná, takže nepotřebuji k životu velké prostory, tudíž nemusíte mít vilu ani náklaďák. Miluju zvířátka, takže pokud vlastníte hafany, kočičky, hady, pavouky nebo rybičky – veškerá tato havěť mě přijme s otevřenou náručí. Jsem celkem pořádná, takže Vám stoprocentně v bytě neudělám větší bordel než už tam máte. Umím výborně komunikovat se staršími lidmi, takže vás ubezpečuji, že vaše maminky mě budou zbožňovat. Nemám potřebu se vdávat, takže od vás ani nebudu očekávat pokleknutí s prstýnkem v ruce ani vaše láskyplné breptání, jak mě máte rádi a chcete si mě vzít. Dobře a ráda vařim, takže si pravidelně můžete pochutnávat na mých specialitkách. Ňadra mám poměrně velká a pevná, tělo mi také ještě celkem slušně drží pohromadě a má před sebou snad i dobrou vyhlídku, že to tak nějaký čas vydrží. Jsem nezávislá – mám pravidelný příjem a dokonce jsem vlastníkem nemovitosti. Když miluju tak naplno a nemám strach z ničeho, takže mi nevadí jestli je vám osmnáct nebo padesát nebo jestli máte jednu či tři nohy. Budu Vás brát takový jací jste, se všemi hříchy a neřestmi a jediné co od vás chci je, abyste mě milovali!!!
Autor Květa, 19.07.2005
Přečteno 1758x
Tipy 4
Poslední tipující: Bíša, violette.heaven, Sammael
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (4x)

Komentáře

Nááádherně napsané dílko...=) Tip

27.12.2007 19:23:00 | violette.heaven

Jo dobrý, jako chlap, kdybych byla, já bych to brala, ale uvažuju jako ta z Venuše, a těm z Marsu se nezavděčíš.

21.06.2007 15:16:00 | Lota

:D Jaj, zasmála jsem se. Sic jsem čekala jiný konec, ale přesto pěkné .)

17.05.2007 12:15:00 | Miiemu

Díky. Fakt dobře napsaný. Nevím do jaké míry je to fikce, ale přeju hodně štěstí i tak...

27.04.2007 12:47:00 | Aťan

Super, fakt jo, nezní to ufňukaně a přitom je v tom všechno trefně řečeno...Máš čas, hledej lásku a piš dál!

09.04.2007 20:16:00 | nunynka

svižný, trefný, prostě pěkný, a přesevšechno (kua jak se píše todle slovo?:D) pravdivý

27.01.2007 13:50:00 | ely

No musím uznat, že jsi mě fakt rozesmála...:)))

A pak mi mé druhé já říká,, nebuď blázen a okamžitě jí dej svoje telefonní číslo..." :)))

Bylo tam všechno...

13.12.2006 22:18:00 | Favi

tak proč to nejde, co?? haha...jj...zname... nechápu, nerozumim..ale zase kdyby to nebylo, nevzniklo by tohle boží dílo...:)

11.12.2006 15:08:00 | aveefa

inzerát ve fejetonu, ha,ha,ha, fakt dobrééé

16.08.2006 23:54:00 | Jarky

Velmi dobře podané. A kolik rybek se hned nachytalo??
Dokonce žádost o ruku. Cítím to naprosto stejně.
Líbí se mi jak píšeš. Také jsem tak dokonale nenáročně náročná.

28.12.2005 21:01:00 | Hanina

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí