Nos

Nos

Anotace: Je to tak. Hledejte v tom názvu trochu dvojsmysl.

Nos je krásná část těla, s kterou se můžeš otírat o druhý nos. Jako to dělají Eskymáci. Pro ně to je výraznější projev lásky než polibek. Můžeš jím vnímat vůni Tvé drahé polovičky. Hmm, pamatuješ si na ni? Krása, co? Můžeš jím "mluvit". Zažil\a jsi ten trapas, kdy Ti nos zapískal přesně, když se Tvoje polovička k Tobě nahnula. Bylo to roztomilé, tomu věř.
Na druhou stranu se stává, že strkáš nos do věcí, do kterých Ti nic není. Pak přes něj ovšem následně taky dostaneš. I kapka krve může skanout. Nebo můžeš ucítit cizí parfém, který překrývá vůni Tvého odemykače srdce. Žárlivá scéna nic nespraví. Ale zamrzí to. Ne, že ne. Potom práskni s dveřmi, nebo se nech odprosit. Každý to má jinak. Nenech se tahat za nos. I když k tomu využívají lidi i jiné způsoby. Pak můžeš přijít taky s gigantickým frňákem.

Můj nos zavětřil naději na lásku. Teď si přijdu jak z pohádky Tři veteráni.
Autor kryndy, 11.04.2008
Přečteno 1019x
Tipy 21
Poslední tipující: Sharivari, Makula, kja-jin-ka, Luďka, Jean89, Game, dablik007, Adrianne Nesser, Walentine, Lady Carmila, ...
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:-)

30.08.2008 16:29:00 | dablik007

hahaha skvělé...výstižné...nemusím ani hledat dvojsmysl...ale už mám frňák velký jako ..no slon:-) skvěle napsané kryndy:-)

16.04.2008 21:27:00 | Lady Carmila

moc hezké a milé,i když já měla vždycky kvůli nosu komplexy,vždyť víš:-)))

15.04.2008 19:28:00 | Blacky...

Zahřálo u srdíčka, tohle jsme si nikdy neuvědomila :)

12.04.2008 10:12:00 | .K.r.i.s.t.y.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí