Bez přátelství nestojí život za nic!

Bez přátelství nestojí život za nic!

Anotace: Opět jedno hodně staré vyprávění :o)

"Tak v pět!", říkám kamarádce a odemykám dveře mého domu. Svléknu se a beru tužku do ruky. Píšu úkoly a na chvilku se zamyslím se zavřenýma očima ...

To mám ale dobrou kamarádku. Půjde se mnou nakupovat a potom mi pomůže s učením. Jsem ráda, že ji vůbec mám. Moc ji potřebuji. Kdybych ji neměla, kdo by mě měl rád? Komu bych mohla vylít moje srdce a říct všechno, co mě trápí? V ní cítím určitou oporu, mohu se na ní v dobrém obrátit o pomoc a myslím, že totéž platí i o mně.

Kdyby na celém světě existovali samí nepřátelé, kteří by se nechtěli ani těm druhým podívat do očí, natož aby jim s něčím pomohli a dokázali si povídat, nevím, nevím, jak by to nakonec dopadlo.

Přátelství - pod tímto slovem si představuji opravdového člověka, který nemá tajemství, je ochotný a plný lásky. Rád pomůže a podpoří v čase tísně. Ale také se musím sama sebe zeptat: Jsem taková? Nemám zábrany? Každý si na tuto otázku musí odpovědět sám. Ale pokud chci, aby mne měli druzí rádi a mohli se o mně opřít, měla bych taková být. Pravé přátele podle mě najdeš jedině tehdy, když se k lidem ve svém okolí budeš chovat tak, jak chceš, aby se oni chovali k Tobě.

Najednou mě z přemýšlení vytrhne chrastící klíč v zámku. Rodiče jsou doma. I když na mě něco mluví, neposlouchám. Stále mám na mysli toto: Bez přátelství nestojí život za nic.
Autor barcinek, 21.06.2008
Přečteno 1064x
Tipy 4
Poslední tipující: PoeziGirl, Grafomanická MIA
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No safra,asi je to pravda, bez přátelství je smutno, prázdno.
Nikdy jsem to nepoznal, ale vnímám , přítelmusí poznat kdy je tomu druhému těžko apomoci pak to je přítel.
Piš prosím dál,rád se budu na Tvoji stránku vracet.
Štír

06.07.2008 20:43:00 | štír

To je hezké...
Ne že bych neměla dost přátel, ale stejně se moc nesvěřuju, přijde mi to ode mě trapné:) Jinak proti tomu, když se chce svěřit někdo mě, nic nemám, naopak.

22.06.2008 14:04:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí