Krásný Valentýn

Krásný Valentýn

Anotace: Když pocity potřebují ven aneb Pohádky z dlouhé chvíle :o) (napsáno 14.2.09) ale možná spíš jenom pokus o fejeton, mějte pochopení :)

Občas jsou chvíle, kdy je obtížné napsat třeba jen nákupní seznam. Tyto chvíle se násobí, jste-li osamělá žena a když je nějaký den, který vám to už jen svým názvem připomíná - svátek zamilovaných. Ale zrovna takové dny jsou třeba ideální pro první pohádku z dlouhé chvíle.

Mám vlastně Valentýn celkem ráda. Celkem. Pominu-li fakt, že se jedná o zkomerciovaný svátek a lidé se občas musí dost přemáhat, aby našli chuť ho slavit. Láska. Zaslouží si vůbec slavit svůj svátek? Ale jistě. Dokonce mě dnešní den i celkem překvapil. Možná to bylo tím, že jsem půlku dne strávila cestou do pražského divadla, možná tím, že jsem neslyšela za celý den rádio, ale hlavně asi tím, že jsem nepozorovala snad ani jeden zamilovaný párek. Čím to? Že by lidé zapomněli? I televize zradila - v klidu jsem si místo zamilovaných "slaďáků" mohla pustit Kokosy na sněhu. Zklamal i můj strýček - jinak velký elegán. Když se zdržel u pumpy na záchodě, už jsem myslela, že přinese tetě květinu. Nestalo se tak. S úsměvem to odůvodnil tím, že Valentýn je svátek pro zamilované - a jeho manželka už zamilovaná není.

Spíš k pláči? Ale vůbec ne. Jen jsem si uvědomila, že lidé nejspíš přestávají potřebovat speciální den k tomu, aby vyjádřili city. I já jsem to udělala trochu předčasně. Co na tom, že zatím marně čekám na odpověď...Láska si cestu vždycky najde. Jen stejně jako o Vánocích má dnes trochu větší šanci.

Proto jestli stále váháte, jestli se bojíte, pochybujete...Zkuste to dnes. Protože když si představíte milující se páry při svíčkách, milióny darovaných růží...Není zrovna čas si alespoň trochu toho štěstí utrhnout pro sebe? Protože někdy musíte udělat něco, co jste ještě nikdy neudělali...

Anebo si pusťte oblíbené písničky, bavte se po icq se svojí kamarádkou a užívejte den jako každý jiný. Jako já. Protože vy Valentýn slavit nemusíte - vy nejste zamilovaní, vy milujete. :o)
Autor mauvais-ange, 14.02.2009
Přečteno 1129x
Tipy 3
Poslední tipující: Teereezkka, Tracy Beakerová
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

hmm, tady byl někdo asi sám ...

22.09.2009 21:50:00 | cado

Výstižné a velmi pěkné, díky, že nejsem sama, kdo to tak vidí... :-)

17.02.2009 03:31:00 | LadyCat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí