Neobyčejný příběh

Neobyčejný příběh

Anotace: Nezapomenutelný zážitek

Některé neobvyklé zážitky mi zůstávají dlouho v pamětí...
Jsou to už tři roky,co jsem pracovala v cukrárně jako prodavačka.Cukrárna měla zároveň i výrobnu dortů a zákusků.Moje šéfova zaměstnala mladou cukrářku-dvacetiletou Marušku.Jednoho dne přišla Maruška do práce smutná,prý zjistila,že chlapec se kterým žije má známosti po internetu,domlouvá si schůzky s děvčaty.
Rozhodla se,že se s nim rozejde.Toto mu sdělila v dopise a odjela na víkend k rodičům,to bylo v pátek.
V sobotu mezi 12 a 13 hodinou jsem měla v krámě polední přestávku,venkovní dveře jsem zavřela a se šéfovou jsme byli uvnitř.Najednou se šéfova začala rozhlížet po chodbě a povídá *tady někdo chodí*Šla jsem zkontrolovat dveře,záchod,ale nikde nikdo.Stále měla ten pocit,že někdo chodí po chodbě.Povídali jsme si.Srovnala jsem zákusky ve vitríně a vše bylo připraveno k odpolednímu prodeji.Stala jsem u pultu a najednou jakoby nějaká síla vymrštila víčko od plastové dozy nahoru.To víčko udělalo jakousi spirálu ve vzduchu a dopadlo na zem velmi hlasitě.Podívaly jsme na sebe beze slova,naskočila mi husí kůže...co to mělo znamenat ??...pomyslela jsem si v duchu.
V neděli na večer se Maruška vrátila domů.Na stole měla 1 růži a vzkaz Miluju tě,budu se na tebe dívat s obláčku.Šla to nahlásit polici.V pondělí našli onoho mladíka mrtvého,skočil z mostu.(u Liberce)Neunesl rozchod...A pak,že není nic mezi nebem a zemi...?
Autor Jezinka001, 02.03.2009
Přečteno 1251x
Tipy 14
Poslední tipující: Vodoměrka, Mraveneček, Vampyrella, Kristýnka15, Kachník, NikitaNikaT., Mounkey, LadyCat
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

viz. NikitaNika

15.08.2009 22:28:00 | Vampyrella

Je to působivý a smutný příběh, něco mezi nebem a zemí je... poznala jsem na vlastní kůži. Je to nepříjemný pocit, ale prostě se to někdy stane... to něco...

17.03.2009 19:02:00 | NikitaNikaT.

Neobyčejný příběh -tenhle příběh jsem napsala proto,abych se podělila se čtenáři zážitkem s mého života –zážitkem*tajemné síly*.To,nad čím zůstává rozum stát.Znamení,že se něco stane,nebo už stalo.Moje šéfová říkala ještě,že cítila studený vzduch kolem sebe.Další věc - v tomhle vztahu zřejmě chyběla komunikace.Kritizovat mi nepřísluší , ale člověk se zamýšlí k čemu vede taková nevinná hra po internetu.Možná jen flirtoval onen mladík ,nic víc.A takhle to dopadlo

09.03.2009 01:40:00 | Jezinka001

Tak tohle byl opravdu neobyčejný příběh..Chudák dívka...teď je otázka, na co zrovna myslel, když to šel udělat...Nepochopím tyhle lidi...Místo toho, aby se s někým vypovídali, jdou to ukončit...hrozný!
Příběh to byl myšlenkový...ST

08.03.2009 16:41:00 | Mounkey

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí