Úchylky láskovité

Úchylky láskovité

Anotace: nadpis mluví za vše

Jsem zamilovaná. Opět a zase, potřetí za dva roky a jako vždy nemířím výše než do královských disciplín motorsportu.
Ben Spies jezdí v MotoGP, má hnědé oči a vlasy na ježka. Ve srovnání s mými dalšími úlety, kterými začíná Adrien Brody (tak sexy se svým nosem připomínajícím skobu) a končí Harrison Ford (v šedesáti přitažlivější než jako třicátník Indiana Jones), je Ben tak trochu jako mercedes mezi cadillaky Elvise Presleyho.
Vlastně bych se mohla považovat za odborníka v tomhle oboru. Znáte to, když žijete jen z fotek, Twitteru a Facebooku (jéé, on je on- line!)? Jdete po škole a tváříte se na míle povznesení nad své přízemní spolužáky. Kam se hrabe čtvrťák Marek na božského Bena! Vaše fantazie však zabíhá mnohem dál. Klidně si jezdi, Markéto, Alfou Romeo, na mě čeká Ben s BMW. V žádném případě se doma taky nejdu hned učit, chabý zbytek odpoledne trávím s ním. A co teprve závodní víkend, samozřejmě Bena doprovázím a on na tom trvá, žádné otrávené ,,no tak když chceš…‘‘. Disciplína MotoGP má navíc oproti F1 jednu obrovskou výhodu- je méně medializovaná. S klidem se můžu producírovat ve svém oblíbeném tričku s nápisem ,,Daddy’s girl‘‘ a patřičně ošoupaných bokovkách, aniž bych se musela bát módní policie, která mě připíchne na titulní stranu bulváru oproti cukrkandlové Jessice Michibata. Po závodu v neděli večer se mi nechce se vracet domů, žádné v pondělí do školy, a tak Ben falšuje tátův podpis na omluvenku. Zůstaneme v pouštním Kataru o týden déle a plánujeme dovolenou na léto. Kdepak Chorvatsko a Itálie, startuji Google Earth a myší lustruji exotické destinace Mauriciu. Ovšem nejsem ani proti náhorním plošinám Peru a protože Ben není líný požitkářský Čech, samozřejmě souhlasí.
Kontroluji čas na mobilu, z jehož plochy se na mě zubí Benův úsměv. Za pár minut zvoní. Balím sešit a budu pokračovat v angličtině. Odpoledne bychom si s Benem mohli vyjet na kole…
Autor Alex Foster, 14.04.2010
Přečteno 782x
Tipy 9
Poslední tipující: Toda, Míša S., Grafomanická MIA, Sharivari, Bíša, Adéla Jamie Gontier
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mmmmmmm ňam ňam Adrien Brody:D:D jinak velice rozkošné dílko:D

18.06.2010 16:16:00 | Grafomanická MIA

samozřejmě :-)

20.04.2010 16:55:00 | Alex Foster

Nejsem Ben, ale můžu si tě na Fb přidat já??? :D

20.04.2010 14:00:00 | Adéla Jamie Gontier

a já už myslela, že to nikoho neoslovilo :D Ben mě teď naštval, nepřidal si mě na facebooku, ale je mi jasné, že při příštím závodě MotoGP mu to zas všechno odpustím:D

19.04.2010 19:56:00 | Alex Foster

... a já už si myslela, že jsem jediná xD <3
Miluju tohle dílko!!!

17.04.2010 23:02:00 | Adéla Jamie Gontier

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí