Dopis

Dopis

Anotace: je to straší, ale mě se to prostě líbí :D omlouváms eza chyby, které tam zřejmě jsou, ale já je opravdu nevidím(nebo jsem slepá) a nemám(nemůžu sehnat) word, takže..

Milá Mijo,

Sedím zrovna tady v trávě a přemýšlím, co napsat. Udal jsem si úkol, že každému napíšu krátký dopis předtím, než odejdu. nevím, kdy odejdu, ale jednou určitě.

Nebudu to déle natahovat, takže:

Milá mijo, pamatuješ na naše rána na útesu? Jak mi vždycky byla zima a ty jsi mě zahřála? Asi ano, viď? A pamatuješ, jak jsem se na Tebe vždy tak zvláštně díval, až jsi se začervenala? Víš, vždycky jsem měl jen jeden sen.

Pokaždé, když jsme tam stáli a ty jsi se na mně usmívala. Musel jsem se usmát také. Pokaždé, když jsi se mi podívala do očí, celí jsem se rozpálil. Pokaždé, když jsi mi položila ruku na rameno, abys mně zahřála, celí jsem se nad tvím jemným dotekem rozplynul. Pokaždé když jsi se dívala jinam, nebo do mích očí říkal jsem si "Teď to udělám!" Ale nikdy jsem to nedokázal. Nikdy jsem si nedokázal splnit ten sen. Ale Ty víš, jak jsem se díval. Pokaždé když jsem si to říkal, jsi se začervenala. Vždycky když jsi to udělala musel jsem se usmát. Vždycky jsi byla(Ted se neuraž, prosím) tak roztomilá, když jsi se červenala.

Pamatuješ, jak jsi mě vždycky zničeho nic obejmula, když jsem měl narozeniny, na které si ani nepamatuji? Pokaždé jsi mi dala ten samí dárek-polibek na tvář. Pokaždé, když jsi to uděla a skočila jsi mi kolem krku, potají jsem si přivoněl k Tvým hebkým vlasům. Pokažé, když jsi mně obejmula a já cítil tvůj dech, musel jsem tě k sobě přitisknout. Aspon na ten jeden krátký moment, jsem Tě u sebe cítil. Vždycky jsem ti chtěl do ucha pošeptat "Miluju Tě", ale nikdy jsem si nedodal odvahy.

Jednou, přesně na mé dvacáté narozeniny jsi mi dala tu stuhu. Budu jí vždycky s hrdostí nosit a nidky jí nesundám, a kdyby ano, tak ji nikdy nikomu neodevzdám a vždy ji budu nosit u sebe. Ten den, jsi mě probudila, dost nepříjemě, ale já měl radost. Pamatuješ? Skočila jsi na mě brzo ráno. Bylo to to nejkránější co jsem kdy zažil. Probudil jsem se a první co jsem viděl byli tvé rozesmáté oči a krásná tvář. Pamatuješ jak jsi se divila, že se na tebe nezlobím? Já se na Tebe nidky nedokázal zlobit.

Už mi dochází inkoust, tak jen krátce.

Miliju Tě a nikdy nepřestanu.

Tvůj Argor.
Autor Eliverta, 09.05.2010
Přečteno 912x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

krásné romantické dojemné také bych chtěla dostat takový dopísek

02.12.2010 18:16:00 | nelinQa

Pěkné. Ale chyby tam skutečně jsou. Škoda, protože mi to vždycky zkazí výsledný dojem. Ale jinak čtivé..

14.06.2010 21:32:00 | Nelia

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí