O lásce k vroucím stehnům žen

O lásce k vroucím stehnům žen

Anotace: tak nějak...

Druhý den v poledne jsem vstal a vlastně to nebylo o tolik odlišný od večerů, které jsem propařil. Když jsem s pocitem dobře odvedené práce a prázdnou kapsou usínal tak jak jsem dopadnul na postel, nebo na zem v předsíni nebo ve sprše, nebo byl na hotelovým pokoji s holkou s kterou jsme se chechtali, i když já se většinou s chechtáním pokoušel dostat do jejích kalhotek, nebo se aspoň zahřát o její vroucí stehna. Byl to takovej šmíráckej způsob jak odvést jejich pozornost od toho co dělám. Něco jako rána levačkou zatímco se bavíte o tom, že jste pravák a máte v ní fakt sílu, nebo jako otázka položená tomu udělanýmu maníkovy vedle vás na baru, kterej do vás furt chrlí nějaký sračky a vůbec vás celej dlouhej večer všelijak provokuje a vy v tu chvíli , kdy chce odpovědět vypustíte svůj trezorovej úder na jeho arogantní bradu. Ale k věci nikdy jsem nechápal, kde se to v nich bere, tolik tepla bez ohledu na počasí a roční období. Jedna z mých teorií byla, že se chechtaly taky jen proto, aby se mě dostaly do kalhot a tím se jaksi rozehřály - ovšem od téhle teorie jsem brzo upustil, neboť v takové chvíle už jsem na sobě žádné kalhoty obyčejně neměl. Je ale možný, že ve spoustě případů jen zazimovávaly pelech aby jim teplo vydrželo až do probuzení, mají to asi v genech odedávna. Co já můžu vědět? Záhadu ženských vroucích stehen mám asi ještě odhalit a kdo ví, až na to přijdu, třeba se už nebudu muset živit jako spisovatel, kosmonaut, kouzelník, nebo cokoliv, co jsem jim nakecal, aby se chechtaly.
Autor ratvasilis, 05.06.2010
Přečteno 714x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí