no asi láska

no asi láska

Anotace: miluj jako by te nikdy nikdo nezradil

V mém věku jsem pro mnohé malé děcko co si sotva zaváže tkaničky pro jiné ..zodpovědná slečna která má spoustu poviností ..
Ale pro tebe jsem prý neco zhola jiného pro tebe jsem prý slunce co v noci nezapadá hvězda která svítí i když je pravé poledne..
Když mne tak krásně a dlouze políbíš..přeběhne mi mráz po zádech s motýli jako kdybych vzlétla někam do krásných bílých mráčků a jen a jen s tebou....¦...Ale to je jen má fantazie mrznu na lavičce a tukám do notebooku krásné věty o NÁS jak krásně to zní ale pravda je jiná ...údajně nemáš čas jsi moc zaneprázdněný tím svým filmem ale co já??kdybych aspon mohla být ta co ti je oprou ,jenže když po dlouhém snění uvidím tvou tvář v mlze jak jde ke mě blíž nahrne se mi proud slz do očí... přicházíš ke mě a políbíš mě na uslzenou tvář , ale newím kde se to ve mne vezme vlepím ti facku a s notebookem v podpaží utíkám mlhavou uličkou běžíš za mnou PROČ? nejsem žádný kus filmové pásky ani kamera ... MILUJU TĚ vyhrkneš udýchaně při posledním písmenku mi najednou vypadne notas z ruky a já se otočím ...
Tvé krásné oči září chci toho tolik říct ,jenže když se poprváé nadechnu a už už chci vychrlit tu smršt řekneš : pštt a tak sladce mne políbíš a už jsem jen tvoje
Autor nelinQa, 28.11.2010
Přečteno 703x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí