Co oči nevidí...

Co oči nevidí...

Anotace: :)

Někdy vážně nevím, co se těm chlapům honí v hlavě.
Včera jsem celou věčnost čekala, až mi napíše a kde nic tu nic. Tři hodiny jsem tupě civěla na displey mobilního telefonu, tři hodiny jsem si hryzala nehty a tři hodiny jsem nervózně přecházela po pokoji.
Potom jsem začala s přípravami na ples…Div jsem si nevypíchla oko řasenkou, když mi zavibroval mobil, vrhla jsem se dychtivě na postel a zjistila, že po mně touží jenom moje kamarádka Klára. S hlasitým povzdechem jsem čapla do ruky fén a do zásuvky ho vrazila s takovou vervou, že jsem urazila kousek zdi. Pak se mě zmocnila panika.. Co když přes mručení fénu neuslyším mobil? Rychle jsem se vrhla na postel..Nic..Nepřišla jsem o nic.
Na hlavě jsem měla vrabčí hnízdo a oči vypadaly jako obrovské nádrže těsně před vypuštěním. Jediné co mě drželo nad vodou byla představa alkoholu...Věřila jsem, že jen s jeho pomocí dokážu zahrabat mobil hluboko do kabelky a volně dýchat.
Nakonec jsem se přeci jenom dočkala. Naštvaně jsem přijala SMS a nahlas četla:

ZLATÍ,PROMIŇ, ŽE JSEM NEODEPSAL, BLBNE MI MOBIL A NEUKAZUJE NOVÝ SMS, DOUFÁM, ŽE SI PLES UŽÍVÁŠ. ZÍTRA PÍSNU, ZATÍM BROUC :-*

Místo pocitu štěstí se dostavila nečekaná vlna vzteku, mobil jsem zatlačila zpět do kabelky a kopla do sebe panáka.
,,Takhle blbou výmluvu může vymyslet jenom chalap..“ ušklíbla jsem se. Nakonec jsem přeci jenom zjihla a zmohla se odepsat mu alespoň stručné: J a to ze dvou důvodů-byla jsem tak veselá, že jsem měla co dělat, abych se trefila alespoň na to J a i když jsem zuřila, nechtěla jsem ho naštvat….Joo hold hodnáá a blbá.
Večer jsem si užila skvěle, ale z alkoholového opojení jsem se dostávala těžko. Ještě štěstí, že mi můj milý zlatý Tomáš pomohl.
Přihlásila jsem se na ICQ, byl online..čekala jsem, že třeba napíše sám od sebe jak sliboval..nenapsal..nevydržela jsem a napsala mu první-jako vždy. No a když mi ten můj milej a zlatej oznámil, že ho včera hladila po zadku nějaká fešná blondýna, vystřízlivěla jsem během pár sekund a div jsem vzteky nerozdupala monitor. Takže prastaré přísloví- Co oči nevidí, to srdce nebolí je ve 21. Století prachsprostá lež.
A teď je mi smutno…A čekám na SMS od toho ŠMEJDA! :D
Autor Gigy, 01.07.2011
Přečteno 1160x
Tipy 17
Poslední tipující: Heavy, Jeff, venďulka, Princezna.Smutněnka, Mademoiselle S., Bambulka, Grafomanická MIA, hloubavá
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

je:D

03.07.2011 16:52:00 | Grafomanická MIA

a není to ztráta času? :-))

03.07.2011 11:49:00 | hloubavá

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí