Já a láska a zrádná rakovina

Já a láska a zrádná rakovina

Anotace: Jak zrádná může být rakovina a láska.

Sbírka: O ČEM JE ŽIVOT?

Když jsem byla minulý rok o prázdninách na táboře, poznala jsem tam fakt super kluka a ten mi po čase řekl,že se mnou chce chodit.Nejdřív jsem před ním utíkala,ale pak jsme se normálně začali scházet.Bylo to super.Prožila jsem s ním pěkné léto.Pak se semnou ale rozešel.Byla jsem z toho smutná.vadilo mi to,žemi řekl,že mě podváděl jen kvůli tomu,yby vzhrál 300 Kč.Když jsem ten den přišla domů od kamarádky,odváželi dědu do nemocnice.Měl rakovinu.Přišlo se na to v srpnu.Děda hubnul a ztrácel svaly.Byl jen kost a kůže.Když ho pustili domů,měli jsme radost z toho,že se vrátil domů.Ale dopovím vám to.Viděla jsem dědu jak ho dávají do sanitky.Nemohl se postavit.Nesli ho.Bylo to strašné.Zamávala jsem dědovi.Nezmohla jsem se na slovo.Krásně se usmál.Bylo to ale naposledy.Ten usměv v životě nezapomenu.Večer babičce volali a řekli jí,že je dědečkovi lépe.Měli jsme z toho radost.Ráno nám babičkia přišla ríci,že děda ZEMŘEL.Jistě.Každý jednou musí zemřít,ale nejhorší na tom je,že já ten den,kdy dědu odvezli do nemocnice,brečela kvůli ROZCHODU a NEVĚŘE.NIkdy nepochopím,jak jsem to mohla udělat.Ten kluk sázku prohrál.Vyhrál jen 150 Kč.5ekl to jedné holce od nich ze třídy.Prostě děs a hrůza.Nikdy si neodpustím,ty zbytečně prolité slzy.Ale možná že i vy na mém místě,by jste udělali to samé.
Autor ona ..., 19.04.2006
Přečteno 1207x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Pěkné, procítěné, ale chtělo by to opravit chyby.

23.05.2009 17:29:00 | Jarka

Na ten věk klobouk dolů! Z tebe něco bude, ale žádná slza není zbytečná. Když mi umřel dědeček, chtěl jsem brečet, ale nešlo to. Bylo mi tenkrát trapně, že jsou všichni nešťastní a já necítím nic. Kvůli nevěře jsem se ale už něco nabrečel..

12.05.2007 14:00:00 | Martin.ek

Na to, jak jsi mladičká, to určitě není špatnej pokus, ale zařaď to spíš mezi úvahy, fejeton má být postaven na vtipu a zlehčování. Člověk by se u něj měl zasmát, nebo alespoň pousmívat.

28.01.2007 18:26:00 | Neferehathor

něco podobnýho se mi taky stalo, chápu tě a člověk to nezmění...je to něco strašnýho

27.01.2007 13:21:00 | ely

Krásné procítěné!!! Víš někdy to je složité. Na pohřbu babičky od mojí nejlepší kamarádky jsem strašně plakala. Nešlo to zastavit. Ale když zemřela mě babička, tak jsem sice plakala, ale ne tak jako vlastně u cizí paní.... Prostě neporučíš nikdy svým citům!! Hlavně si nic nevýčitej! :-*

23.11.2006 18:01:00 | Majketka Pietraszová

tak nemohla si tu tušit co se stane, a proto by se asi každý v tvé situaci zachoval stejně.Člověk má tendenci vidět ve všem to dobré - proto by asi ani mne nenapadlo, že by to mohlo být tak zlé... Proto svých slz nelituj, brečela si protože ti něco ublížilo a to přeci není správné.Smrt v rodině to je něco jiného - přišla si o člověka na kterého celý život nezapomeneš, ale tamten kluk byl prostě jenom blbec, kvůli kterému si jeden večer uronila slzu a ted už nic, ani vzpomínka!

31.10.2006 14:53:00 | Fobie

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí