Žádná pauza!

Žádná pauza!

Anotace: :)

ŽÁDNÁ PAUZA!!!!
A ještě jednou...- ŽÁDNÁ PAUZA!
Pauza= legální propustka do kalhotek- a ne zrovna vašich.
Neklape vám to, hádáte se. A vtom zazní ta věta: Asi bude lepší, když si dáme menší pauzu.
Nevíte co odpovědět. Stojíte uprostřed obýváku s vázou, kterou jste ho chtěla původně praštit po hlavě. Váháte nad odpovědí??? Já tedy rozhodně ne.
Pauza podle mně nevyřeší nic. Maximálně mu svým souhlasem darujete týdenní propustku do náruče jiných žen a jediný výsledek, kterého se dočkáte, bude, že vám zvlčí.
Navíc- darujete mu volnost a sama se budete užírat a přemýšlet nad tím, co asi zrovna dělá a s kým, a potom dojdete k názoru, že je lepší nemyslet. Nedokážete se nad tím byť alespoň na chvíli nepozastavit. A málokterá z nás dokáže zvednout zadek, odejít z bytu, seznámit se se super svalnatým tmavovlasým chlapem, vypadajícím minimálně jako Enrique Iglesias, a strávit s ním vášnivou noc bez výčitek svědomí.
Jsou jenom dvě možnosti. Buď zjistí, že jste pro něho nepostradatelná, anebo si na vás už ani nevzpomene.
V případě, že přikluše zpět, nebude zřejmě nic jako před tím. Možná se budete nadlidsky snažit, aby už neodešel, ale přeci jen ve vás bude vrtat červíček pochybnosti, co asi dělal, když byl volný a bez závazku. Možná se budete bát, že to udělá znova. Přeci jen- jednou mu to už prošlo, proč to neudělat znova. Každopádně- vrátit se přeci může kdykoliv. No a v tom lepším případě všechno bude šlapat tak jak má a dojede to až k takovému tomu nesmyslnému: A žili spolu až do smrti, nebo co...
Co když se nevrátí??? Slavte... Když se nevrátí, tak si vás jednoduše nezasloužil. A vy určitě narazíte na někoho jiného, než na blbce, který všechno řeší pauzou!

PAUZA KRÁTKÁ, PAUZA NA CHVÍLI...
NAČ ZE SEBE NECHAT DĚLAT DE**LY!
Autor Gigy, 07.09.2012
Přečteno 743x
Tipy 2
Poslední tipující: literka11, Týna
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí