A už před sebou prdíte?

A už před sebou prdíte?

Anotace: Prd = důvěra.

Nový vztah nabízí spoustu nových možností, radostí, neutuchající vášeň, dostatek sexu kdykoliv si přejete, milou společnost. Znáte to, potkáte někoho s hlubokým pohledem a hlasem, sexy účesem a úsměvem, s akorát postavou. Nenápadně pohledem přeměříte velikost jeho bot a vzdálenost od zápěstí ke konečku prostředníčku ve snaze odhadnout dle babských rad míry i v jiných, skrytých partiích. A když i on pohledem prolustruje obsah vašeho výstřihu, vaše vlasy, nohy v nových sexy lodičkách a minisukni s vysokým pasem ala šedesátá léta a shledá to všechno tuze přitažlivé, přijde pozvání "na kafe" (pokud na to půjde hopem, tak "na panáka").

Popojedem a přeskočíme první dvě tři schůzky. Čtvrtá už bude "otrkaná", veselá, uvolněná. Třeba procházka nebo výlet na koupaliště za městem (při této příležitosti se poprvé můžete svézt v jeho super autě a ověřit si, jak by zabezpečil vaši případnou rodinu). Ve vodě padnou první odvážnější doteky (z vaší ruky se jeho ruka přesunula k vašemu pasu) a na konci dne také políbení (ale už ne na tvář..). Stále se shodnete na tom, že se přitahujete a víte toho o sobě už tolik, aby se schůzky daly považovat za pravidelné a tedy i "vztahové". Na facebooku si nezapomenete změnit stav na "Zadaný" a poslat vašemu mazlíkovi, čumáčkovi, lásence, medíkovi požadavek na potvrzení vztahu (páč co není na fb, to neexistuje!). Ach, jak jste pyšná na kolonku "...je ve vztahu s..."! Ihned vytvoříte speciální album s názvem "Muck :-* <3", do kterého budete vkládat pouze JEHO nebo vaše společné fotky plné polibků (to aby vaši bývalí viděli, o co přišli!).

S kamarádkami neprobíráte nic jiného, než svůj nový vztah. On je prostě úžasnej. Jak vám nosí kytky, jaké má paže! Jak líbá a jak je dobrej v posteli! A minule vám donesl kýbl kuřecích nugetek od mekáče, když jste na ně měla fakt chuť kvůli své periodě! A je mnohem přitažlivější, než všichni přítelové kamarádek dohromady (což si samozřejmě o tom svém myslí každá z vás). Pak padne základní otázka života, vesmíru a vůbec:
"Hele, a už před sebou prdíte? Jsem četla, že prdy před tím druhým značej opravdovou důvěru!"
Prdět? Prdět před tím krásným okouzlujícím nohy-masírujícím klukem?? Jen tak vypustit ducha?! Prostě ležet v posteli po milování a upšouknout si? Klidně si jít z romantické večeře a pustit to?? A co pak? Ignorovat ten zvuk ve stylu "Prdu Královského rozparovače"? Smát se? Pokrčit rameny a doufat, že se začne smát on?

Kamarádkám jste odpověděla, že nikdy v životě úmyslně nevypustíte prdík před chlapem svého srdce.

Smutné je zjištění, že po vašem důležitém rozhodnutí "PROSTĚ NEPRDĚT" se slehne zem hned, jakmile ON před vámi uvolní řachnu o délce ohlášení vojenského útoku, zvuku ucpaného trombónu a zápachu třikrát přejetého krtka s hnijícími útrobami. V něčem takovém se ten malý blonďatý pšouček, malý brouček, ztratí...
Autor czokies, 24.09.2012
Přečteno 1686x
Tipy 11
Poslední tipující: melebele, Maťa, poeta, Aťan, ewon, Kropydlína Škopounová, Honey_star, Písnička...
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

tipa za romantický příspěvek :-) jdu vyvětrat...

Podrobně jsem si prostudoval toto:
http://www.30prav.cz/lidska_prava/lidskaprava3.php

Můžeme být všichni klidní, prd zakázán není, případný soud bychom vyhráli. Možná článek č. 3: "Každý má právo na život, svobodu a osobní bezpečnost" je trochu sporný...

25.09.2012 14:54:47 | Aťan

Mmmmmm, opravdu je to trochu diskutabilní! :/ :D

25.09.2012 19:03:48 | czokies

Před chviličkou ve zprávách říkali, že to prošlo prvním čtením v poslanecké sněmovně. (děsnej puch :)

25.09.2012 19:49:34 | Aťan

Poslaneckou sněmovnou prochází i mnohem horší věci! :))

25.09.2012 21:34:48 | czokies

:D :-))

26.09.2012 09:13:37 | Aťan

Neeeeee, neprdíme.
Ale teda já se musím přiznat, že jsem víla a já neprdím ani o samotě, natož před jinými. Ani na záchod nechodím, a když, tak jen malinko... vlastně si tam jen myju ruce.
Taková já jsem éterická bytost... a ti přesto, po odchodu z WC tam po sobě pořádně vystříkám osvěžovačem, to aby tam po mě náhodou trochu toho éteru nezvostalo :-)

25.09.2012 00:32:17 | Honey_star

Teď to skoro vypadá, že si ruce myješ v záchodu.. :D

25.09.2012 09:58:38 | czokies

nééé, my tam máme umyvadlo!

25.09.2012 10:14:29 | Honey_star

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí