HAPPY B-DAY!

HAPPY B-DAY!

Anotace: Nikdy nezapomenu na to, jakým způsobem jsem vkročila do života -cetiletých. Se zlomenými...

Nikdy nezapomenu na to, jakým způsobem jsem vkročila do života -cetiletých. Se zlomenými podpatky jsem se bortila polem jenom proto, abych mohla být s ním. Rozhádala jsem se se svými přáteli, se svými rodiči a hasila si to přes lán… Následoval detailní záběr na zdevastované boty a ranní procitnutí.

Tohle jsem byla opravdu já? Tahle holka s tím prapodivným leskem v očích, která šla přes mrtvoly jenom kvůli tomu, aby našla jeho?
Zhnuseně jsem se otřepala, posadila se na svůj čerstvě dvacetiletý zadek a znovu se otřepala. Bylo mi ze sebe zle. Tušila jsem, že jsem zoufalá, ale že má zoufalost sálá až do oblasti, kde se vytvářejí sny? To by mě ani ve snu nenapadlo! Po dlouhé době jsem nepotřebovala snář a bylo mi nad slunce jasné, co se mi mé podvědomí snaží říct.

Přestaň si nechat srát na hlavu, umírám!

A tak jsem se celý zbytek dne snažila o resuscitaci. Leč neúspěšně. Letmý pohled na mobil. Nic. Letmý pohled na chat. Nic. Žádné přání k narozeninám od vládce Temnoty. Zapomněla jsem masírovat své srdce a kolem půlnoci se neodvratně blížil exitus letalis. Mobil. Chat. Mobil. Chat. A rychleji a rychleji, až mi to hlava nebrala a já mu napsala.

Pěkně na mě kašleš :-P

Připadala jsem si jako největší king. Přestože Etna, skrytá hluboko v mém nitru, hrozila výbuchem, zmohla jsem se na pouhé blafnutí popela. A že jsem měla, co chrlit…
Nic. Nepřečteno. Nezodpovězeno. Polomrtvá jsem se dobelhala do postele, popírající existenci jak sprchy, tak zubního kartáčku.
Příchozí SMS mi div nepřivodila infarkt.

Kašlu,jo? :-P Všechno nejlepší, ať jsi šťastná a konečně si najdi pořádnýho chlapa.

No.. Kdyby mi nová SMS přivodila infakrt, tohle by mě určitě zase nastartovalo…
On mě nechává na mé narozeniny? Přeje mi někoho lepšího a pořádného? Po tom všem, co jsem udělala a řekla? Našel jsi jinou. Už mu nejsem dost dobrá…

Kašleš,no. Taky jsi mi mohl říct rovnou, že už o mě nestojíš.

Už jsem nebyla king. Upgradovala jsem se na vlastníka celé galaxie. Imperium vládci Temnoty přesně v 23:35 vrátilo úder. Co na tom, že jsem skoro celou noc nespala a s pocitem sevřeného žaludku si pouštěla celý ten přiblblý film o své hlouposti dokolečka dokola. Důležité bylo to, že jsem si poprvé po dlouhé době zachovala důstojnost, což dokonale resuscitovalo mé podvědomí.

A když se mi konečně podařilo usnout, nečekaly mě žádné sny o zlomených podpatcích ani o muži, kterého jsem nemohla dostihnout. Podařilo se mi uklidit garáž a useknout ruku obrovi.
Autor Gigy, 07.03.2013
Přečteno 1129x
Tipy 4
Poslední tipující: melebele, CoT, Robin Marnolli
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zajímavé :) Nejsi sama, co na své narozeniny dostala zvláštní druh přání. Byla jsem se svým klukem téměř šest let a ten poslední rok mi jako narozeninové přání řekl, že mi přeje pořádnýho chlapa... Do 3neděl jsem mu dala kopačky :)

19.09.2013 09:57:23 | melebele

Možná vážně existuje nějaká "kuchařka", podle které všichni ty své kecy vaří :D :)

21.09.2013 09:51:22 | Gigy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí