Sláva Kinematografickému Rasismu

Sláva Kinematografickému Rasismu

Anotace: Aneb Jak Barva dostala navrch.

Film je s naší Zemí circa od té doby, kdy si jistý člověk stoupl na nádraží s podezřele vyhlížející bednou a jal se přehnaně rychle fotografovat, aby mu náhodou něco neuniklo. Od té doby urazil film dlouhou cestu. A Vždycky člověk vidí zajímavý fakt. Se zrodem jednoho přichází zánik druhého. Film dějový vytlačil film scenériový, Zvukový film skoro vytlačil film titulkový a Film Barevný má spoustu práce, aby vytlačil film černobílý. Abyste mě špatně nepochopili. Já proti barvá nic nemám. Když se s někým pohádám, tak občas hraju i několika, ale nastupující generace diváků rozmazlená Černým vetřelcem, zeleným Matrixem a všemi barvami hrajícími hvězdnými válkami zapomnělo na černobílý film a odsunulo ho na slepou kolej filmu. Jediný novogenerační úspěšný černobílý film posledních let bylo Sin City. A tam museli vzít pastelky a udělat z něj film černobíločervený. Co se děje ve filmu, to už je vedlejší. Hlavně, když je to efektní. Já se tu nevztekám...vůbec ne...dobře, strašně. Jednou mě kamarád poprosil o opravdu dobrý film. Já jsem mu hned nabídl film Sedm Samurajů o kterém vím, že je opravdu dobrý, a že jemu by se opravdu moc líbil. "Jak se to jmenuje?" "Sedm samurajů." "Je to vtipný?" "Dost." "Je to Krvavý?" "Ještě víc." "Ok. A jaký to je?" "Černobílý". A už si ode mě nikdy nic nepůjčil s tím, že 'nemám vkus na filmy'. Samozřejmě, že se to netýká všech, ale mé skupiny (15-20) se to týká až tak, že mi zůstává rozum stát a ne a ne se rozeběhnout.
Autor LD, 16.05.2007
Přečteno 456x
Tipy 1
Poslední tipující: Cristinne
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Já osobně mám taky černobílý filmy ráda, ale co jsi napsal, je pravda... a poměrně smutná, bohužel...

19.05.2007 19:03:00 | Cristinne

Mně je 15, ale na černobílý film se někdy podívám. Mám oblíbené, ale jen české. Homolkovic rodina, tam, kde hraje Oldřich Nový a Pyšnou princeznu. Hold doba pokročila a nejde s ní co dělat.

17.05.2007 13:59:00 | svacinka.A

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí