Svět

Svět

Anotace: fejeton na téma svět

Svět, to je panečku věc. Je suchý i mokrý. A těch malých lidiček, co na něm žije. Kdyby jen to, ale oni ještě k tomu mají různé barvy. jedni jsou černý, druzí jsou žlutý a třetí bílý a považte najdu se i ba dokonce takový míšenci. A co vlastně ti lidé dělají? Inu smějí se, pracují atd. Ti človíčci mají i svoji rozvinutou kulturu, co národ to jiný obyčej. Jak se říká jiný kraj, jiný mrav. Myslet si ovšem , že ty lidičkové jsou pohodě, je čirý nesmysl. Vždyť oni se vám zabíjejí kvůli náboženství. Stačí říkat bohu jinak a už jste na seznamu. Hlavně takový muslimové, ti jsou na to jak lití. A ten jejich terorismus o tom ani nemluvím. A co je horšího vlády světa se přehánění, kdo bude mocnější a kdo získá Nobelovku. Jako kdyby se za takové hlouposti udělovala. Jo lidi, to je sakramentská nebezpečná věc, když se otočíte zády k nim, hned vám vrazí až po rukojeť kudlu do zad. Jo s lidmi, se musí opatrně a obezřetně.
Autor Divant Delvare, 21.05.2007
Přečteno 775x
Tipy 2
Poslední tipující: Iv
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Když jsem proklikával autory online, tak jsem tu přezdívku Divant omylem přečetl jako Deviant. Avšak konstatuji, že nejde o ujetého chlapa, nýbrž o docela rozumnou ženskou.
K Tvému textu: Chtělo by to trochu víc propracovat. Napsat krátký text je totiž někdy autorsky náročnější než napsat text dlouhý.

12.04.2015 18:16:26 | Adramelech

Tyjo to mi uplne pripomina, co jsem nedavno napsala ja...presne veta: hlavy sveta

22.05.2007 19:03:00 | Skalain

celkem dobrý ale hodně překlepů:)
např-lidičkové jsou pohodě, je čirý nemysl

22.05.2007 12:43:00 | had

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí