Koleje státu

Koleje státu

Anotace: ... státní maturity... když jsme je zrušili, tak je zas obnovíme! Natruc ...

Ano – ne – ano – ne – ano – ne ! Již definitivně, nový školský zákon neprošel! Milí zlatí studenti, proti čemu jste to tedy šli demonstrovat v pátek 4.5.2007 od desíti hodin, když jsme se přeci v pátek 4.5.2007 v deset hodin dohodli, že státní maturity neprošly? Nad vaším chováním přeci zůstává rozum stát.
Je téměř neuvěřitelné, co ta omladina ztropila povyku. Osamělí Američané v ulicích Prahy se dozajista museli těšit z toho, jak odbojný lid protestuje proti komunismu v Československu. Ale to té mládeži nedarujem! Ach ty hlavy pomýlené, neustále se nesmyslně bouřící a protestující a přitom se jich to ani tak moc netýká. Copak nechápou, že tady nejde o ně, ale o vysokou politiku?
Jako by snad naši studující trpěli nějakou virovou chorobou, která se šíří neuvěřitelně rychle a vyznačuje se odporem k jakémukoli experimentování v poli školském. Vždyť mají šanci padesát na padesát, že by to dopadlo dobře… co se asi stalo v jejich mozkových drahách špatně? Co jsme zapomněli naprogramovat, která odbočka nám unikla – je možné, že by někde chyběla výhybka a vlaky se nám srazily? Možná, možná že za to nebohé ovce jdoucí na porážku ani nemohou, možná je prostě z depa vyslána špatná drezína, která se na ně řítí. Možná se cítí „nejistí a plní obav“ (jak zmínil CERMAT, firma vypracovávající nové maturity). Je možné, že by se ovečka „nejistá a plná obav“ začala bouřit?
Řeknu vám, to naše velevážené studentstvo by měl někdo napravit. A proč by ne hned státní maturitou? Ale ano, dejme jí ještě jednu šanci, 24.5.2007 si o ni ještě jednou pěkně popovídáme a ukážeme tak těm raubířům zač je školství loket. Pošleme je po těch správných kolejích. Zamotáme jim hlavu! Po kolejích státu!
Autor Julie Park Rock, 08.06.2007
Přečteno 458x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nejdřív jsem nevěděla, jestli je to myšleno kladně nebo záporně, ale podle 100% soudím, že asi spíš kladně... děkuji.....nejsem žádný "fejetonista", vlastně je to můj první pokus

14.06.2007 21:05:00 | Julie Park Rock

Nejdřív jsem myslel, že si tu nějaký padesátník vylévá počínající senilitu, ale v závěru už jsem se probral a pobral, odkud vítr vane :o) a co se týče téma, já to raděj komentovat nebudu...

09.06.2007 14:49:00 | Brouzdal

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí