Déšť

Déšť

Anotace: krátký,snad fejeton o počasí:-)

Odemykám dveře bytu a rychle zouvám nepříjemně promočené boty.Převlíknu se do suchého,vytřepu z vlasů déšť a letím k oknu,kde s hrnkem čaje dokážu celé hodiny sledovat potůčky deště stékající po okenní tabuli.Zaposlouchám se do bubnování bičíků vody proti oknům a pozoruju různobarevné deštníky náhodných chodců,či ledajaké trouby,kteří deštník zapoměli a teď už promočení na kost hledají vhodný úkryt.Nikdy jsem nechápala lidi,kteří horovali teplotám nad třicet stupňů.Pravda je,že našinec špatně snáší tropické teploty a jako správný podivín se radši prochází podzimním parkem v lehkém,chladném deštíku a mezi padajícími listy javorů a lip.Přinejmenším se tak nezpotím jako dveře od chlíva a nebudu pobodaná dotěrným hmyzem.Mozkové závity se nezalknou horkem a tudíž můžu v klidu přemýšlet nad věcmi,které zatěžují mou mysl a nepotřebné prostě ... vyřadit:-)Navíc v pošmourném,sychravém počasí má každý starý park jakési kouzlo,přímo napínám uši,jestli náhodou neuslyším hrkot kol kočáru a klapot koní,jak vezou záhadného pocestného na nejbližší hrabství.I oči mám nastražené,jakoby se snad na lavičce za stromem měl krčit starý básník ve fraku,s cylindrem,a na kus omšelého papíru zaznamenávat nádherné verše ... možná si o mě někdo pomyslí,že jsem pořádný pošuk,ale tyhle pocity z podzimního deště prostě zbožňuju ... :-)
Autor Grafomanická MIA, 23.06.2007
Přečteno 1018x
Tipy 7
Poslední tipující: Demedalex, verushka, Zaeroth, Loudilka, Bíša
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Na tomhle serveru jsou asi samí dešťomilové a podzimofilové, včetně mě :) Od jisté doby si vážím chladu, takže tenhle fejeton určitě zahřeje na duši.. jejda, vlastně zchladí ;)

19.01.2008 23:27:00 | Demedalex

Já miluju déšť... jen tak se v něm procházet a nechat se hladit potůčky vody... prostě svoboda. Já mám ráda letní deště...

25.12.2007 14:58:00 | TerA

Také rád chodím v dešti...

30.10.2007 19:11:00 | Bíša

Musím říct, že se mi to velmi líbilo a podobalo se to docela mě..Náhoda??Kdo ví;)))

24.06.2007 20:26:00 | Luccissek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí