Letošní počasí

Letošní počasí

Anotace: Také vám to letošní letní počasí leze tak na nervy jako mně? Přiznejte se:-)

Už mě to počasí nebaví…

Už mě to počasí nebaví. Je první prázdninový týden, a lidé chodí pomalu v zimních bundách a v teplých kalhotách. Dívám se z okna a vidím zamračenou oblohu. Snad se to počasí už trochu umoudří a bude to lepší, ale předpokládám, že se to stane v době, kdy jsem v práci. Ani trochu by mě to nepřekvapilo:-) Jak by to bylo typické... Ale už mě opravdu nebaví chodit v manšestrových kalhotách a ve svetru a třást se zimou. A jak jste na tom vy? Také mrznete a mrznete, tak jako já? Za chvíli asi začneme stavět sněhuláky:-)

Je léto a já mrznu. Před 10 dny jsem zjistila, že mám v očích už možná měsíc zánět spojivek, začala jsem ho konečně léčit, a tak nějak jsem ho docela vyléčila. Ale to jsem ještě netušila, že se do mých očí pustí chlad a vítr. Docela dobrý pocit...když vám těžknou víčka a chceme se vám pořád zívat a spát...a máte pocit, že se vám ten zánět vrací, ale třeba je to jen tím počasím, nevím. Už aby vylezlo sluníčko. Nemusím 30ti stupňová vedra, ale chci chodit v letních kratších šatech a ukazovat své štíhlé nožky a nemuset se bát, že za pět minut zmrznu. Stačilo by mi takových 25 stupňů a byla bych spokojená jako blecha. Neměla bych strach, že když se budu chtít s někým milovat na stráni venku pod širákem, že mi při tom umrzne mé pozadí. Chci se s ním chodit koupat třeba o půlnoci k velkému boleveckému rybníku a nechci mrznout, až budeme vylézat z té vody. Ale asi to jsou v tomhle čase a v tomhle roce zatím nesplnitelné touhy. Nevím, třeba se mi to jen zdá, anebo jsem skutečně takový blázen, který chce od života věci, které se nedají splnit. Nejsem naivní člověk, nebo alespoň si to o sobě myslím, ale tohle by se mi líbilo. A co vy? Chcete se jít také koupat při úplňku a při tom nezmrznout? Přiznejte se mi...:-)

Bavilo by mě možná pracovat na předpovědích počasí. Číst to z nejrůznějších map a vidět svět úplně jinýma očima. Sledovat teplé a studené proudy a pozorovat slunce. Vědět, na minutu přesně, kdy slunce vyjde a kdy zapadne. Přijde mi to zajímavé. A co vám? Akorát bych potom televizním divákům nechtěla říkat větu ve stylu: „Teple se oblečte, začíná léto.“ Obdivuji ty lidi, kteří tomu skutečně tak rozumí, že v tom najdou i předpověď třeba na týden i na měsíc do předu. Je to úžasné. Všimli jste si, že při předpovědích počasí vznikají i nová slova, jako jsou sněhánky. Děkujeme, Míšo Dolinová, za krásné nové české slovo:-) A co vy? Umíte nebo chtěli by jste umět předpovídat počasí? Pochlubte se mi, to mě zajímá...

Už mě to počasí nebaví. Je první prázdninový týden, a lidé chodí pomalu v zimních bundách a v teplých kalhotách. Dívám se z okna a vidím zamračenou oblohu. Snad se to počasí už trochu umoudří a bude to lepší, ale předpokládám, že se to stane v době, kdy jsem v práci. Ani trochu by mě to nepřekvapilo:-)
Takže se mějte krásně a nezmrzněte mi, ať budete kdekoliv a s kýmkoliv...:-)
Autor Verry, 06.07.2007
Přečteno 557x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí