Lavice školní

Lavice školní

Anotace: Malé povídání o tom co nám školní lavice mohou dát...doufám, že se bude líbit..

Nejspíš, protože lavice školní jsou školní poskytují nám veliké množství informací. Asi tuto mánii pochytily od učitelů, kteří se nám snaží, alespoň pár informací vtlouct do hlav. Ano to co nám vykládají má někdy i jisté zajímavé znaky, ale školní lavice to nepřekoná. To co učitelé říkají se dá najít všude, ale příběhy školních lavic jsou neopakovatelné a nenahraditelné.Nechápu proč se zakládají třídní knihy které našim potomkům nic důležitého nezdělí. Proč nikdo nezakládá školní lavice? Kdyby někdo zakládal lavice, tak za pár let nastřádá velice zajímavé informace ze kterých by poté mohl udělat i kroniku. Někdo z žáků se třeba stane slavným a jen díky srdci vyřezaném do školní lavice jej lidé mohou usvědčit z toho ,že měl něco se svou spolužačkou. To by žádná třídní kniha nikdy neřekla. Myslím, že lidé by měli lavice chránit a ne je likvidovat! Takové ty čistílky by měl někdo poučit o tom jak velké škody v historii mohou napáchat.Pořád by něco čistili a vůbec strašně rádi ničili důležité informace.. Když je svým nezodpovědným čištěním tak znehodnotí nikdo už nezjistí s kým Karel kdysi chodil, kdo je největší slepice školy nebo který učitel je největší poděs. Podle mně lavice velice všestraně rozvíjejí žáky. Díky lavicím se budoucí řezbáři naučí zručně vyřezávat svůj monogram, budoucí básníci se naučí svým básním díky přisprostlým veršům o spolužácích, malíři si vyzkoušejí kresby srdcí, a budoucí polityci se naučí nadávkám. No nic už musím jít hodina počítačů končí a já chci ještě na lavici v učebně matematiky vyrýt monogram svůj a monogram svého zlatíčka...


Autor TerA, 29.07.2007
Přečteno 1631x
Tipy 8
Poslední tipující: Findë, bunnybunny, Taya, FETKA, Grafomanická MIA
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Fejeton se ti povedl, ale ještě bych ho více rozepsala. Například, že největší nepřítel lavic, jsou učitelé, kteří nám hrozí prstem, abychom na ně nečmárali:-)

08.03.2008 10:11:00 | Taya

toe hezky...ja sem nedavno ryla svuj monogram a monogram sveho zlaticka na lavicku pred skolou=)

25.12.2007 23:24:00 | FETKA

Děsně přesně, ulámat ruce čistílkům!:-) Zajímavé postřehy, před očima mi úplně vytanula má stará lavice ze základky ... :-)

25.12.2007 15:02:00 | Grafomanická MIA

Na naší základce byl zvik (snad přetrvává stále), že deváťáci vybrali jednu lavici (samozřejmě z těch starých) a horní desku doplnili o své podpisy, malůvky a jiné rozumy. Každá tahle deska po další rok vysela na chodbě před ředitelnou a dále se archyvovala :).

27.09.2007 10:29:00 | Daviran

To je moc pěkné a výstižné. Podle lavic poznám, kdo jakou hudbu poslouchá, přidávám čárky v anketách a používám vzorečky ještě od našich rodičů. Teda, je to fakt pěkná myšlenka :)

23.09.2007 15:10:00 | Franceska.Darness

Snílek jsem... a abych byla upřímná tak strašně velký

13.08.2007 12:05:00 | TerA

Jsi snílek... Lavice jsou kroniky...

13.08.2007 11:49:00 | Bíša

Kašlete na pravopis........,

31.07.2007 10:15:00 | anti-HERO

Jen ty pravopisné chyby ale to je jen detail :-)

30.07.2007 11:26:00 | Vlk v rouše

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí