Dopis Ježíškovi

Dopis Ježíškovi

Anotace: psáno minulý rok před Vánocemi..

Milý Ježíšku,
jako již tradičně začnu svůj list tím, že Tě ujišťuji o své nepřekonatelně dobré povaze a mírumilovném srdci. Zkrátka není hodnějšího člověka než jsem já (a proto si také zasloužím vše, o co Tě požádám).
Ale přejděme k věci. Ani letos si neodpustím smělý dotaz, jestli už mi konečně hodláš nadělit ten nádherně růžový domeček pro barbiny? Vím, že si o něj píšu už 10 let a teď, v mých 17 letech, bych ho možná nevyužila tak dobře, ale když něco chci tak to dostanu (rozumíš?!). Dále bych chtěla kvalitní šampón, takže si vybij z hlavy obyčejný kopřivový šampón za dvacku, nějaký ten sprchový gel, malá rada-než mi ho zabalíš tak si k němu čichni, po tom, cos mi dal minulý rok, jsem smrděla jako fretka. Přibal taky aspoň 3 páry ponožek. A ať Tě ani nenapadne mi posílat věci, o kterých oba víme, že jsou strašné. Tím žlutým rolákem ses mi minulý rok pěkně pomstil za všechny nehezké věci, které jsem Ti kdy napsala (ale napsala jsem je ve stavu nehorázného rozčilení, takže mi to musíš prominout). Jestli budeš uvažovat o nějakém oblečení, pošli mi raději tisícovku a já si to nadělím za Tebe.
Tak to je výčet mých přání. Samozřejmě to nejsou všechny dárky, které najdu pod stromečkem. Očekávám ještě aspoň dalších dvacet, ale jaké budou už nechám na Tobě. Zapoj trochu fantazii (jen si to nevykládej tak, že máš popustit uzdu své fantazii, protože když ji popustíš, tak Ti pokaždé uteče a já pak dostávám samé hrůzy, jen si vzpomeň na zelený batoh s razícími růžovými zipy, o kterých maminka říkala, že díky nim mě nepřejede auto).
Letos Ti nebudu psát ať pozdravuješ své soby a skřítky, protože mi ve škole řekli, že neexistují. Nevím, co je na tom pravdy, ale jestli jsi mi těch dlouhých 17 let lhal, tak jsi v mých očích hluboce klesl.
S pozdravem Tvá nejhodnější,
Shainta;)
Autor Shainta, 23.09.2007
Přečteno 1170x
Tipy 2
Poslední tipující: Kacabenka
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

heh... :-D dobry....vtipne

06.03.2008 13:00:00 | amatérka

Tak tohle je jeden z nejlepších fejetonů co jsem kdy četla, jen tak dál!!!

17.10.2007 16:41:00 | Kacabenka

Che che....to jsem se nasmal :) Perfektni text, ja byt jezisek tak bych te rozmazloval :o))

09.10.2007 21:44:00 | Lvicek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí