Čokoládový sprchový gel

Čokoládový sprchový gel

Anotace: Muj vztah k reklamam=)

Ráno vstanete, zapnete rádio a místo povzbudívé písničky Vás lákají do casina Bonwer.Ne, nejsem zarputilý odpůrce reklam.Ale jednou si tak sedím před televizí, zírám na nějakou reklamu, tupým, upřeným pohledem.A tohle mi přišlo žalostné a zároveň směšné.Kam to ta dnešní populace došla?
Jak ze strany tvůrců reklam, tak televizních diváků a posluchačů.Tvůrci se snaží diváka zaujmout, zcela originálním a neotřelým způsobem.Prioritou je zajísté úspěch prodeje daného produktu,ale za jakou cenu?Mám takový pocit, že to lidem vymývá mozky aneb, potlačuje to přirozený názor a dává llidem příklad, co je správné a nejvhodnější.Ale je to správné?Co třeba reklama na hubnoucí prostředek a hned za ním reklama na lahodnou čokoládu, které nejde odolat.Čemu dá člověk přednost?Jak moc si necháte vlézt reklamu do života a jak moc vás ovlivní?Je důležitá značka nebo váš pocit?A tak můžeme jen čekat, že se tvůrci budou zdokonalovat a my si jednou budeme čistit zuby drcenými bylinkami a mýt se sprchovými gely třeba z čokolády nebo s příchutí kávy....myslím, že už by to nebylo moc překvapivé.
Autor happyandhappy, 27.09.2007
Přečteno 1844x
Tipy 2
Poslední tipující: Jessi.L
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (5x)

Komentáře

Dovolím si trochu tě poopravit: My už se MYJEME mýdly z čokolády, kokosu, medu a bůhví čeho všeho.Do podpaží si stříkáme spreje z jogurtu a zuby si myjeme protěží alpskou. Ale je pravda, že si třeba nemalujeme oční stíny rajčatovým protlakem, ale myslím, že na to taky brzy dojde...

17.03.2008 20:24:00 | Alžběta.

Chytré:)

19.01.2008 09:02:00 | Grafomanická MIA

V některých věcech jdem tak rychle dopředu... že si ani neuvědomíme že jdem pozpátku

02.10.2007 14:50:00 | TerA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí