Růžová úvaha

Růžová úvaha

Anotace: ... nic ohledně Barbie :)

... růžová, růžová, růžová ... jak vám to zní? Mě řekněme trošku divně. Nevím proč, tak trošku blivno. (Upps!). Ale víte, co si myslím? Růžová je společensky utlačovaná barva!!! Ale nevím jestli se mi to jenom nezdá.
Představte si holku, celou v růžovém (vezmu to od hlavy až k patě) - růžová čelenka, růžové stíny, růžová rtěnka, růžová tvářenka (i když, viděli jste někdy jinak zbarvenou tvářenku?), růžový tričko, růžovou kabelku, růžový kalhoty, ponožky, botičky, pomalu přemýšlím o růžových kalhotkách nebo podprsence (Klííd!). Jaký názor máte na takto oblečenou holku? Já osobně si řeknu, že je to až moc sladký. A přitom, co kdyby byla stejně oblečená, akorát řekněme třeba v zelené barvě (až na tu tvářenku, samozřejmě, jaj i rtěnku, pardon)? To může být lepší. Dokonce si můžete říct, že ta holčina je fakt pěkně sladěná a ty kalhoty jí strašně jdou k těm stínům. Co myslíte? Já vím, řeším tu blbosti, ale zajímá mě to. Fakt!!!
"Obecně je růžová přírodní barva, která vzniká smícháním červené a bílé barvy. Svůj název získala podle květin - růží." A to zas nezní tak špatně. Na Wikipedii jsem se dočetla taky že "Růžová barva je symbolem dívek, ženskosti, něžnosti a romantiky." Ehm, myslím že bych si pod symbolem "ženskosti" a "dívek" klidně představila i jiné barvy. Třeba červenou. I když růžová je taková vybledlá červená. A kdo má rád vybledlý barvy? Já ani ne.
"Muži nosící oblečení této barvy bývají považováni za zženštilé či gaye." Jo, tak teď přemýšlím, proč zrovna je ta růžová považovaná za ženskou barvu. A proč se rozeznávaj "klučičí" a "holčičí" barvy? No, nejspíš tomu bude tak už od jakživa. Ale když můžou kluci nosit červený trika, tak proč ne vybledlý červený trika? A hned si o něm myslet, že je gay. Se mu to třeba líbí. Holky choděj v černé a nikdo jim nic neříká! Že jsou "zchlapštělí" nebo já nevím jak to nazvat. Chudáci chlapi. Oni by si možná tu růžou vzali. Kdyby tu nebyl ten nátlak společnosti a vtloukání blbostí do hlav.
Spousta lidí růžovou odsuzuje, kdyby takto do růžova přišla oblečená některá moje spolužačka, myslím že zdrbnutí by ji neminulo. A už to slyším, "Růžová je barva mužů", ironická hláška v naší třídě. Ale přišla-li by v zelené, je možné, že by jí to i pochválili. Ale když to tak vezmu, záleželo by i přesněji která holka by v tom přišla, lépe řečeno - jak "společensky" postavená. Takže to asi nebude tak horký, no.
Takže závěrem: nevím no, na jednu stranu si růžová za to, že je to jen "vybledlá červená" získala slušné místo na slunci. Jak by asi uspěla "vybledlá oranžová"? Nevím, nebudu to řešit. Myslím, že to s tou růžovou bude tak 50:50. Akorát nechápu, proč většina lidí miluje modrou. Nevím proč, všude se mluví jen o modré, všichni ji strašně milujou. Já na modré nevidím nic tak krásnýho. Ale to je můj názor. Naopak se těším rostoucímu zájmu o zelenou. (Ano!) A tak víte co, ať si každej má rád co chce. Jenom debil jako já tu něco takovýho řeší!!! Ale i tak, RŮŽOVÁ JE UTLAČOVANÁ!!!
Autor Peťka_bez_talentu, 02.10.2007
Přečteno 766x
Tipy 2
Poslední tipující: *Norlein*
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

heh:-D jednou jsem přišla do školy v růžovejch kalhotech. No děs - neřikám, tričko - proč ne, ale kalhoty - už NIKDY!!:-D

26.03.2008 18:44:00 | nellinka

Nad tím fakt přemýšlíš?:D Zajímavé ... :) Mě osobně se růžová nelíbí, nevím proč, ale prostě ne:)

14.01.2008 19:20:00 | Grafomanická MIA

Na tom rozhodně něco je... tak mně napadlo udělat si trošku srandu... Obléct se tak jak jsi psala... přesně do takové růžové... mohl by to být docela nářez... zajímaly by mne reakce ostatních lidí... tý jo to není špatný nápad... Jdu hledat růžové ponožky.. atd

02.10.2007 20:12:00 | TerA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí