Super, Bat a jiní mani

Super, Bat a jiní mani

Anotace: Už vám někdo někdy zachránil život? A zeptali jste se ho, jestli náhodou není spiderman?

Hlavní je plášť. Dá se s ním hrozivě mávat a strašit nepřítele.Může sloužit jako padák, na Sibiři jako deka. Pak jsou tu holinky a slipy ve stejné barvě, které si superhrdina, kupodivu, nebere pod kalhoty, jako většina rozumně uvažujících lidí, ale přes. Apropo! Kalhoty! Upnuté legíny jako právě vytažené z pračky striptýzovéího baru. Důležité je logo, aby dotyčná zachraňovaná slečna, unesena šeredným padouchem, věděla s kým má tu čest. Ale to jsou filmoví hrdinové. Někdy milí, po většinu času ale trapně úžasní a plni dobra bez chybičky. Ještě, že žádný takovýhle "pan Dokonalý" neexistuje. Byl by neúnosně protivný. A co teprv ty legíny...
Autor C.alwen, 05.01.2008
Přečteno 684x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

všichni vidíte chybky? Tak kde jsou? čtu to už po tolikátý, že už ani ten text nevnímam:) Díky za komenty:)

26.03.2008 23:52:00 | C.alwen

já myslim, že je to udělaný naprosto perfektně:-D až na ty chybičky, ale dal bych to nerozváděla:-D fakt bezva;-)

26.03.2008 18:35:00 | nellinka

Kdyby jsi tuhle svou myšlenku i trochu víc rozvedla(a opravila pár těch chybek), bylo by to úžasný dílko!

Co se týče Tvého nápadu na úvahu-bezva:o)

08.01.2008 18:24:00 | Traci

Co my víme, třeba ten ňouma s brýlema, co se mu už od první třídy posmíváme, má pod kalhotama taky elasťáky (už proto, že se jejich móda nějak podivně vrátila...).
:o)

05.01.2008 19:13:00 | Gina Rocca

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí