Výtahové diskuze

Výtahové diskuze

Anotace: aneb Paměti malého výtahu:)

Těžké, plechové dveře, poplivaná menší dvířka a pochcaná podlaha. To je jen neúplný, zidealizovaný popis našeho panelákového výtahu. Abych byla přesná, na dvířkách bývá často kromě slin i pěkně nechutný chrchel, podlaha není jen pochcaná ale leckdy i něco horšího a pokud se v té malé kabině nezadusíte pachem těch exkrementů na podlaze, určitě vám čichové buňky rozežere parfémový odér některé sousedky. Občas se sama sebe ptám, proč se tenhle prototyp hnusáckého výtahu nachazí zrovna v našem paneláku, jinde to tak hrozné není...
K tomu všemu neodmyslitelně patří bohatě popsané zdi, autogramy a motta snad všech barabských návštěvníků našeho výtahu a samozřejmě že ne všechna jsou slušná. Jiná výtahová hesla zacukají člověku koutky, přestože se do výtahů psát nesmí, je někdy docela úsměvné se do zdí začíst.
Poslední dobou se ukázalo výhodné bydlet v desátém patře. Dlouhá cesta vzhůru nemusí být vždy nudná, pokud se dá ve výtahu dýchat, s chutí si počtu, co zase na zdích ubohého výtahu přibylo. Kdysi, když jsem byla mladší, to tak osvěžující počteníčko nebylo, na zdech se skvěly jen sprosté nápisy bez hlavy a paty. Ale teď mě zaráží, že tahle Šumbarská sebranka, co se jen bezcílně potuluje ulicemi Havířova, případně si zajde zahulit do lesa, má soudě podle debat na zdech výtahu slušnou slovní zásobu nejen sprostých slov ale i poměrně odborných výrazů a stejně tak mě překvapují i jejich názory.
Kdykoli mě přijde někdo navštívit, poznamená cosi o tom, že náš výtah je jako kniha návštěv nebo bulvární magazín. Pravda je, že nejvíce klepů se skutečně člověk dozví právě tady. Nikde jinde nejsou k dostání ty nejpravdivější informace, než ve výtahu na Jedlovce.
"ANGEL CHCE SBALIT (nečitelné jméno)!" je načmáráno vzadu na pravé zdi. Pod tím: "NECHCE, UŽ SBALIL=)". Zajímavé.
"Člověk je nejhorší vynález Boha!!!!!!" Počátky teologické diskuze.
"Bůh existuje???" No já nevím...
"Kdyby Bůh existoval, nebyly by nemoce a války!" Opravdu velice zvláštní postoj...
"Smrt je jen brána do více prostorového světa!" Od náboženství až ke sci-fi. Pod to někdo přičmáral těžko rozluštitelnou myšlenku, cosi o tom, že pokud něco takového existuje, měla by tam odtáhnout půlka Šumbarku, apoň by prý byl klid. Od toho se dále odvíjí debata o tom, že by se lidé měli změnit, že o tom každý jen mluví a nikdo se k ničemu nemá, protože nechce.
Nebýt maličkých nápisů ve spodní části, asi bych se nikdy od spolehlivých zdrojů nedozvěděla, že jedna ze sousedek z osmého patra má nastoupit před výchovnou komisi. Takhle to tam stojí černé na žlutém, stvrzené vlastnoručním podpisem pisatelky.
"ZUZANO NENÍ TI TRAPNÉ KURVIT SE S MÝM BRÁCHOU?" Ouuu, omyl, lidi, Zuzanu znám dost dobře a krom Jirky (to je ten, kdo ÚDAJNĚ napsal tohle do výtahu), s nímž chodí, s nikým nic nemá, takže ani s jeho bráchou ne. Čert ví, kdo to psal.
"JO JE TO TRAPNE!" připsal kdosi pod to, ale už tomu nikdo nevěnoval pozornost.
No, myslím, že morálka tohodle zapadákova se tak nějak vyvinula, sice asi ne k lepšímu, ale každopádně lepší, pročítat si ve výtahu toto, než jen nesmyslné nadávky:).
Autor Grafomanická MIA, 13.01.2008
Přečteno 909x
Tipy 18
Poslední tipující: Alex Foster, Myghael - the Lord of Absurdity, Aluna, Sarazin Faestred, Nicolaus Alexios von Gotthard Leirchner, Demedalex, Eiffel, Bíša, Fade_to_black, verushka, ...
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (11)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

tak to mě vážně pobavilo,moc zajímavý musí být váš výtah,my v baráku máme dva ale nic napsáno,sakra,že to bude tím,že tam jsou kamery.

14.03.2008 12:07:00 | Aluna

Moňa tak to je drsný....sem se musel upě smát.....:):)váš výtah je zahul..občas sem tam něco napsal..a kdo né že...ale je to gut...kdy mi dáš autogram?:)

24.02.2008 18:15:00 | Nicolaus Alexios von Gotthard Leirchner

Výtah u nás v paneláku ani na koleji neoplývá oním nezaměnitelným "bohatstvím" organického původu. Ale neoplývá ani tím literárním, takovým, jaké se Tady nevyskytne :) Třeba někdy natáhnu holinky, roušku a půjdu si to přečíst ;)

19.01.2008 23:23:00 | Demedalex

Já znám jeden zajímavější výtah a to ten náš školní!:-D

19.01.2008 09:11:00 | Isabella Monvoisin

Hor: Ale jo, i o mě už se tam párkrát psalo, většinou ve stylu Mia + ...

18.01.2008 19:24:00 | Grafomanická MIA

No vtipný to asi je. Dokud se tam jednou neobjeví vzkaz o vás. Teda ne že bych mluvila z vlastní zkušenosti, ale vyloučit se to nedá.

18.01.2008 17:22:00 | Hor

Opravdu velmi zajímavý výtah! =D No, každopádně si teď tak říkám, že je lepší, že v tom našem paneláku výtah nemáme! =D Ale zas na druhou stranu by mě asi i celkem bavilo si takovýhle vzkazy pročítat. =)

17.01.2008 18:01:00 | Karlička

Tömätäri: OK:)

13.01.2008 19:23:00 | Grafomanická MIA

hej nechces to nahodou dat do fejetonu? prinde mi to velmi originalni a vtipne... tak trochu i satiricke... cozh fejeon splnuje...

13.01.2008 19:06:00 | Tömätäri

Velmi zajímavý výtah...

13.01.2008 18:37:00 | Bíša

thumbs up :)

13.01.2008 17:55:00 | Fade_to_black

Závidím vám váš výtah :)

13.01.2008 16:27:00 | .K.r.i.s.t.y.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí