S ním je všechno SUPERjiné

S ním je všechno SUPERjiné

Anotace: jak můžeme vnímat dnešní svět

Nebyl.
Ale je
A bude …
Ptáte se, o čem je řeč? Jde o fantóma prodejen a noční můru drobných potravin – SUPERmarket. Je přece všude, jako stíny Vás na cestách doprovázejí obrovské reklamy. Neříkejte, že nevíte, o co jde?
Je den jako každý jiný a Vy se ve svém zánovním automobilu ženete ku velkoměstu. Kola auta hrají na honičku, páté čeká na střídačce a po cestě jste potkali už desítky billboardů. Zdárně jste vzdorovali lákavým reklamám, nakonec však Vaše nervy povolily. Vydáváte se vstříc SUPERmarketovému dobrodružství.
Odbočíte k parkovišti a na tváři Vám zmrzne úsměv. Parkoviště je totiž SUPERpřeplněné a hledáním místa strávíte další SUPERpůlhodinu. Šťastní, s vozíkem před sebou míříte nevědomky do divočiny současnosti. Jakmile vejdete, strhne Vás vlna zákazníků ženoucí se za SUPERcenami. Když se pak odpojíte od hlavního tahu a zabruslíte mezi regály, zjistíte, že vedle SUPERcen a SUPERkvality tu chybí nápisy SUPERprošlé a SUPERzkažené. Převlídný pan vedoucí Vám ale mile oznámí, že sem tedy budete muset jezdit častěji, abyste se naučili ve zboží přebírat.
Pokud máte štěstí, za hodinu a půl jste na konci. Projdete kolem třiceti přecpaných pokladen, abyste po zaplacení zjistili, že Vám SUPERvýhodný nákup udělal v peněžence větší tunel než leckterý český podnikatel. Nákupem úspěšně zaplníte celé auto, jenže při pohledu na zadní sedadlo vidíte plné tašky věcí, které vlastně vůbec nepotřebujete.
Pozdě večer dorazíte domů, vyložíte nákup a s úlevou ulehnete. Na delší dobu máte návštěvu SUPERmarketu za sebou.
Že se tohle u Vás nemůže stát? Že tohle neznáte? Nebude to trvat dlouho a SUPERmarkety dorazí i k Vám. Jsou jako podomní prodejci – dostanou se všude. Nevěříte? Věřte …
Autor Ta Naivní, 13.01.2008
Přečteno 1343x
Tipy 21
Poslední tipující: Pekulka, Myghael - the Lord of Absurdity, BoOBee, Eclipse, Grafomanická MIA, Rbb, Alžběta., WOAM, Eiffel, FETKA, ...
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ještě bych tam, být tebou, něco dopsala...ale jinak fajn :-) dneska první věc, u který jsem udržela pozornost ;-)

22.02.2010 21:16:00 | EsmE

Za tohle jedině SUPERtip:)

03.05.2008 21:01:00 | Grafomanická MIA

Mě se to také líbí.Píšeš tak nějak přirozeně, čtivě. Můžeš psát o čemkoli. :-)

20.04.2008 07:59:00 | ReLaXáToR

Tak to je SUPERfejeton

05.03.2008 08:09:00 | Eiffel

Líbí se mi to... Nejlepší je to s tou... heh...jak to bylo? SUPERpůlhodinkou....xD

31.01.2008 20:30:00 | kuna, crimson moon

Jako potomci opic potřebujeme nějaké vyžití, což jsou pro nás právě ty supermarkety. Silnější vyhrává. Bude mít lepší zboží, dříve bude u pokladny atd. Tak tohle mám v hlavě vždy, když náhodou musím jet do supermarketu (bytostně je nesnášim). Našla jsem si venkovskou samoobsluhu, vedle které je TESCO. Do Tesca nepáchnu, protože je tam houby výběr, zato ve venkovské samoobsluze je příjemná osluha i ceny a výběr je zcela postačující, abych si nakoupila, co potřebuju. Teda to jsem se rozepsala. Spíš jsem chtěla říct: Souhlasím, supertipová.

13.01.2008 17:52:00 | kryndy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí