Kam na dovolenou?

Kam na dovolenou?

Anotace: to mě tak napadlo při nákupu :-))

Ta myšlenka mě napadla při nákupu potravin k zachování si života svého.
V dnešním každodenním frmolu kdy stresy útočí,blbost nezná hranic si musí člověk udržet svoji kondici a zdravý rozum jak se dá.A každý jinak a každý po svém.
Ne ,že bych relaxovala popojížděním s nákupním košíkem,to opravdu ne,ale jednou za čas tam prostě člověk musí. Mám ráda zeleninu a ovoce jakéhokoli druhu a v jakékoliv podobě a tak si vždy vybírám co unesu,neboť vitamíny jsou potřebné k zachování kondice,že.
Mrkev,hlávkový salát,okurku,papriku,nektarinky či broskve nebo banán.Nabírám a vybírám to nejlepší a můj zrak sklouzne samozřejmě také na cedulku s cenou.
A v tom mě to napadlo.
Ráno do misky vložím pár jahod z Itálie,k nim přidám nektarinku či broskev ze Španělska...na svačinku nastrouhám mrkev opět z Itálie,na oběd připravím salát z Holandska .Odpolední svačinkou zaženu chuť banánem z Chille a večer?Večer se vlastně podívám kam?Teda pardon,co slupnu večer?
No jasně ! Rajčatový salát s okurkou,ojéééé to bude lahoda....z Nizozemí,mimochodem.
Tak to vidíte,vybráno a já při tom zcestovala skoro půl světa.Samozřejmě s nadsázkou.
Ale při odchodu z nákupního střediska mě přepadla dotěrná otázka.Kam zmizely naše jahody,rajčata a okurky a salát....
No nic,otázku vypouštím,raději, a už se tááák těším na ten rajčatový salát s okurkou!
Autor Jarika, 21.06.2005
Přečteno 855x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí