Tahák vs. učitel

Tahák vs. učitel

Anotace: Další, krátkej, školní fejeton. Doufám, že Vás pobaví a když ne, tak aspoň na chvilku zabaví:)

Takovej malej papírek. Na lavici, pod sešitem, pod sukní,nebo na ruce. Nebudu jmenovat všechny možnosti, nebo část osazenstva přijde o svoje dobré známky. Jo, to je suprová věc. Když už si ho člověk napíše, tak se to i trochu naučí a pak ho vlastně skoro nepotřebuje. Průšvih ovšem je, když se na takový tahák přijde. Znáte to. Nad Vámi se hrozivě tyčí profesor a v rukou svírá toho malého papírového narušitele-Vaší poslední záchranu. Nejspíš Vás seřve a papírek vzteky rozkouše se slovy: "Na moje hodiny se budete učit!" S tím občas končí veškeré naděje na vzdělání i těm největším myslitelům.
Autor C.alwen, 31.01.2008
Přečteno 1928x
Tipy 8
Poslední tipující: Bíša, Jablik, Grafomanická MIA, Traci, Demedalex
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

no, to ale nebyl fejeton...

02.12.2008 15:29:00 | Magna

průhledná propiska, rozdělat, do ní vsunout taháček a je to! 8-)
Jinak pěkný fejeton :)

10.08.2008 11:53:00 | Grimble Gromble

... a na propisce, nehtech nebo přímo na písemce!;)
Bez taháků bych se na střední nedostala, protože fakt, že při jejich psaní se to vsákne i do mozku. Zkrátka, taháky to jistí.

02.03.2008 12:51:00 | Grafomanická MIA

V životě jsem použil tahák všehovšudy dvakrát. Jednou to bylo několik zmenšených A4 psychologických žvástů a ani učitelka nejevila zájem zkoumat, jestli opisujeme. Po druhé to byla písemka ze slovíček, ale já se o ní narozdíl od ostatních dozvěděl čtvrt hodiny předem :P.... Nechci se chlubit, ale myslím, že to jde i bez toho, ačkoliv přiznám se, že jsem se vždycky bavil vymýšlením nových tahákových skrýší pro ostatní... prostě sport :)

31.01.2008 23:36:00 | Demedalex

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí