Dobrý večer vážení diváci

Dobrý večer vážení diváci

,,…Jsou zde další televizní noviny, dnes s Kudlankou nábožnou a Střevlíkem zahradním.“

Střevlík: Dobrý večer Vážení diváci, za dnešní den se stalo mnoho zajímavého, tak se na to pojďme společně podívat.

Kudlanka: Dobrý večer.

Střevlík: V centru Olomouce dnes protestovali hlodavci. Sešlo se zde zhruba na tisíc myší, krys a potkanů ze sociálně slabších poměrů a hlasitým pískotem dávali najevo svůj nesouhlas s jejich připravovaným přesunem do okrajových částí města. Demonstrace se naštěstí obešla bez násilí, a podle našich zpráv se již hlodavci pomalu rozcházejí.

Kudlanka: Skupina dvanácti papoušků se pokoušela nelegálně přejít hranice do České republiky. Policie dnes v noci na hraničním přechodu Klínovec zadržela modrou dodávku, ve které po ohledání našli více než desítku těchto opeřenců. Papoušci u sebe neměli žádné osobní doklady a momentálně jsou vyslýcháni na policii. O důvodech jejich úprku z rodné Afriky zatím není nic známo.

Střevlík: Kuřecí mafie si v noci na dnešek vyřizovala své účty v ulicích Prahy. Maskované kuře zde v převleku za bezdomovce zničehonic vytáhlo zbraň a střelbou usmrtilo kolemjdoucí slepici. Než na místo přijela policie, podezřelé kuře uprchlo. A více informací už zajisté má náš reportér Králík domácí, který se nachází přímo na místě. Tak králíku, už se o případu podařilo zjistit něco víc?

Králík: Zdravím vás, no tak podle mých informací zatím policie není o moc moudřejší než byla ráno. Zatím se ví pouze to, že zastřelená slepice patřila ke skupině svědků, díky nimž skončil před nedávnem ve vězení jeden z nejvyšších představitelů českého kuřecího podsvětí. Jednalo se tedy nejspíš o pomstu ze strany mafie.

Střevlík: A co uprchlé kuře?

Králík: Tedy po uprchlém pachateli se takzvaně slehla zem, nezůstala po něm jediná stopa a případní další svědkové zatím, nejspíše ze strachu, odmítají vypovídat. Samotná mluvčí policie Koza šrouborohá nám sdělila, že nalezení vraha bude vskutku běh na dlouhou trať. No a to je ode mne prozatím vše, samozřejmě budeme celý případ i nadále sledovat a o všem Vás informovat.

Střevlík: Králíku, děkujeme. A nyní přejděme k poslední zprávě.

Kudlanka: Na zasedání strany ČSDZZ ( = česká strana domácích a zemědělských zvířat) opět padala silná slova a vulgarismy. Ministr krmiva Vepř vousatý tam nevybíravým způsobem urážel svou kolegyni, ministryni Krávu strakatou. Mimo jiné také řekl, cituji: ,,…není správné, aby se kdejaký dobytek s nedostatečným vzděláním podílel na správě státu, v němž žijeme. Myslím si, že tahle kráva by měla okamžitě ukončit svou politickou kariéru a vrátit se tam kam patří, tedy do chlíva.“ Vepř tím nejspíše narážel na nedávnou aféru ohledně zjištění, že Kráva strakatá nemá dokončené ani základní vzdělání a léta se živila mimo jiné také focením hanbatých obrázků. Dotyčná jmenovaná po Vepřově proslovu klidnila situaci slovy: ,,Drahý pane ministře, domnívám se, že vzhledem k místu, na kterém se právě teď nacházíme by jste měl volit vybíravější slova, úměrná Vašemu postu. Vždyť za chvíli se s takovou budeme chovat jako nějací lidé.“ A na místě máme opět svého reportéra Saranče stěhovavé. Dobrý večer Saranče, Tak jak to teď v poslanecké sněmovně vypadá, jaká panuje nálada?

Saranče: Dobrý večer Vám všem, situace tady v poslanecké sněmovně už je o něco klidnější, ministr Vepř Domácí ihned po skončení schůze opustil hlavní sál pod záminkou telefonního rozhovoru, což Kráva strakatá samozřejmě nezapomněla okomentovat slovy: ,,Asi mu volají z psychiatrické poradny, nejspíš už si pro něj jedou.“ Na toto už však pan Vepř nereagoval a odjel domů. Jinak podle námi oslovených politologů si tímto výstupem ani jeden ze zmiňovaných politiků nepomohl a jejich oblíbenost u široké veřejnosti momentálně spíše klesá. A tímto se s Vámi prozatím loučím.

Střevlík: Tak milí diváci a to je od nás pro dnešek vše.

Kudlanka: Ano, těšíme se s Vámi na shledanou zase zítra.

Střevlík: Hezký večer.

Kudlanka: Hezký večer.
Autor kulí očko, 06.02.2008
Přečteno 1240x
Tipy 15
Poslední tipující: Zdeněk Farkaš, *Norlein*, FETKA, Escheria, Jessi.L, Grafomanická MIA, tecka.miska
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Dost jsem se nasmála :D

21.05.2008 21:27:00 | FETKA

Extrém:) Je to fakt vtipné, srandovní:)

29.03.2008 21:51:00 | Grafomanická MIA

Vždycky se mi podobné bajky moc líbily, hezké, máš ode mě tip :)

14.03.2008 21:28:00 | Zurix

krásná parodie :-D

21.02.2008 13:46:00 | amatérka

Tak tohle se mi fakt líbilo :)) Zlepšilo mi to náladu, po tý šaškárně s volbou prezidenta.

09.02.2008 14:58:00 | tecka.miska

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí