Reklamace

Reklamace

Anotace: Vlastně to není fejeton. Měli jsme ve škole napsat reklamaci na nějaký výrobek a mě se to trošičku zvrhlo... Třeba to někoho pobaví. V opačném případě se prosím nepohoršujte.

Pohřební ústav Nostalgie
Moravské náměstí 10
613 00 Brno

V Brně dne 5. ledna 2008

Vážení,
dne 2.12.2007 jsem ve vaší prodejně objednala ebenovou rakev značky Happy Death. Výrobek mě stál 15 000 korun českých, jelikož se jednalo o luxusní provedení s třešňovými bočními úchytkami a hedvábným polstrováním uvnitř. Součástí výbavy rakve byl i osvěžovač vzduchu značky One touch, který bylo třeba podle návodu nainstalovat do postříbřené schránky na spodní straně víka. Poté, co jsem rakev obdržela, jsem ji celou smontovala dle přiloženého návodu, avšak vyskytla se závada. Má zemřelá teta, pro kterou jsem rakev zakoupila si stěžovala na mrtvolný zápach, který vycházel z nitra rakve. Ten byl způsoben nefunkčností osvěžovače vzduchu.
S tímto problémem jsem se před dvěma dny obrátila na vaši firmu a požadovala reklamaci výrobku. Ve vaší prodejně mi však odmítli výrobek vyměnit s tím, že se jedná o banální záležitost a má mrtvá teta už stejně nemůže nic cítit.
Já jsem však výrobek zakoupila s cenovou přirážkou právě kvůli zmíněnému osvěžovači. Varianta bez parfému byla o 1000 korun českých levnější. Také jsem pohoršena jednáním vašich zaměstnanců, kteří diskriminují určitou skupinu obyvatel jenom proto, že jsou mrtví. Žádám vás tímto o navrácení peněz nebo výměnu výrobku za jiný plně funkční. Očekávám, že výrobek vyměníte v zákonem stanovené lhůtě a mé tetě se omluvíte. V opačném případě se obrátím na Českou obchodní inspekci.

S pozdravem

Kamila Rakváčová
Hřbitovní 666
Brno
Autor Hor, 12.02.2008
Přečteno 1270x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hor: Za dva??? Být učitelkou/učitelem, nelajzla bych si tu morbiditu oznámkovat hůř než jedničkou:))) Pravda, já tohle napsat v češtině do slohovky, nejspíš bych si už tady nenapsala jediný komentář ... :D
Mě se to líbí, přesně můj šálek čaje:)

02.03.2008 10:12:00 | Grafomanická MIA

no.. známkovalo se to a měla jsem za dva ;)

27.02.2008 19:21:00 | Hor

Trochu morbidní ale rozhodně dobrý

24.02.2008 20:55:00 | Eiffel

Zajímalo by mě jestli se to známkovalo ;)

18.02.2008 19:07:00 | Veverushka

Jé to se mi líbí... mě to rozhodně pobavilo. :-)

14.02.2008 13:51:00 | TerA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí