Dokonalost

Dokonalost

Anotace: Proč po ní tak prahnem, když ji pak odsuzujeme?!? Dokonalost je věc, po které touží snad každý z nás ať už po fyzické či té psychické(harmonie duše..)

Přiznejme si, kdo z nás alespoň jednou nezatoužil mít míry devadesátšedesátdevadesát, aby oslnil krasavce z vedlejší třídy, kanceláře, paneláku? A pánové, který z Vás nikdy nezapracoval na své postavě, aby se Vaše svalsto přiblížilo vánočce, jenž ma na svém břiše "úžasňák" z titulních stránek?(pozn. pro nezasvěcené vánočka= 4,6,9 "bochánků" na pánském břiše vypadající fakt sexy, ale pozor nejedná se o špeky!!)
Těch šťastlivců netoužících po dokonalosti postavy, pleti, vlasů...,těch ,které s sebou nestrhla vlna reklamních znělek jako je: "Hebká, oslnivá a dokonalá pokožka i v podpaží? Žádný problém!!" a nebo "Krása zná mnoho barev, ale pro zářivý úsměv jen jednu!" a mnoho a mnoho dalších duchaplných, laciných a strhujících frází,
tak těhlech jedinců nezapadajících do všední dokonalosti
je málo. Ale přece jen jsou a je třeba jak obdivu tak péče vůči nim, třeba právě tím, že jim koupíme deodorant nebo zubní pastu, popřípadě žvýkačky.
Ať už se jedná o jeden či druhý extrém, tedy buď se hnát za každou cenu, a ty bývají u značkových "dokonalých" věcí hodně vysoké, za dokonalostí nebo jednoduše a levněji dokonalost sabotovat, jde takzvaně o hubu- buď Vámi společnost opovrhuje nebo Vás obdivuje jako "dokonalou" bytost, ale stojí to za to?
Autor Deyzi, 28.04.2008
Přečteno 775x
Tipy 3
Poslední tipující: Dolphie, Grafomanická MIA, KiQi
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já jsem jednou zapracoval na své postavě....
nechodil jsem s toho tři dny !
Fakt super, dejte si to ! ! ! ;-) držím palce ...

18.05.2008 20:53:00 | anti-HERO

Dokonalý nejni asi nikdo. Já mám zuby žlutý, krásnou pokožku v podpaží a míry nula-nula-nula:) Keep smiling, děcka;) Fejeton patřičně oceněn tipem ...

01.05.2008 08:43:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí