Zešílen hmyzem a Sladká chuť

Zešílen hmyzem a Sladká chuť

Anotace: Tyto 2 krátké fejetonky patří k mé prvotině, co se týče fejetonů. Napsala jsem je ve škole na zadaná témata, měli jsme hodně omezenou délku, proto jsou tak krátké.

Zešílen hmyzem
Hmyz dovede být v létě pěkně otravný. Komáři vás štípou, mouchy otravují a vosy bodají. Sotva ulehnete k vodě, stáváte se přistávací plochou. Nejdříve sebou jen cuknete a snažíte se odpočívat dál, ale neodbytné malé potvory za chvíli zase otravují. Tak se rozčílíte. Zkusíte to tedy po zlém. A už pobíháte po koupališti, rozhazujete rukama jako cvok, kterého právě pustili z blázince, a šlapete na lidi okolo. V lepším případě spadnete na hezkou osobu opačného pohlaví a v tom druhém na naštvaného dvoumetrového chlapa, který se netváří zrovna přátelsky. Nemluvě o trapasu s mácháním rukama, ještě můžete utržit políček či něco mnohem horšího. A to všechno třeba jen kvůli jedné malé pitomé mouše.

Sladká chuť
Sladká chuť láká smyslové buňky snad každé bytosti. Pocit, že se vám v puse roztéká například čokoláda, je snad pro každého blažený. Cítíte, jak se vaše chuťové buňky tetelí blahem, jak se vám uvolňují svaly celého těla a jak se lehce dostáváte do mírného pocitu extáze.
Četla jsem někde v novinách, že člověk se může stát závislým na sladkém, nejvíce právě na čokoládě. Sladká chuť je pro některé tak opojná, že bez ní nemohou vydržet déle než den.
Avšak poté mohou nastat problémy. Problémy s váhou. Možná, že by se tomu člověku, který začal vyrábět cukr, měly useknout ruce kvůli lidem, kteří trpí obezitou a jsou proto velmi omezování nejen společností. Samozřejmě, mohou si za to částečně sami. Byla a je to jejich blbost, že se nechávají unášet chuťmi. Zřejmě nejspíš věděli do čeho jdou. Ale kdo v dnešní době bere ohledy na důsledky svých činů? Důležitá je přítomnost, že?
Autor Liondande, 23.05.2008
Přečteno 435x
Tipy 3
Poslední tipující: FETKA
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tak taak

21.08.2008 21:51:00 | FETKA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí