Záporňáci

Záporňáci

Anotace: Nad ně není:)

Možná jsem fakt úchyl a možná, že jsem to zdědila po svém drahém ot z klanu Cosa Nostra:), ale od malička při sledování filmů (nebo čtení knížek) fandím záporňákům, z čehož se pak odvíjejí docela vtipné spory s mým spolusledujícím.
"Mě se střihoruký Edward už od děcka vždycky líbil. Nevadilo by mi, že má místo rukou nůžky..." nechala se zrovna včera slyšet kámoška, když jsme spolu s Rozsypalem debatovaly o tomhle filmu a Rozsypal tvrdila, že ji střihoruký Edward jako malé naháněl hrůzu. No, a stejně tak mě nevadí, že mí filmoví a písmenkoví favoriti mají špatné vlastnosti. Dyť je to jen film, ne?
Vzpomínám si, jak jsme asi před dvěma lety sledovaly s teď už bývalou spolužačkou Van Helsinga, a celou tu dobu, co se Marťas na gauči třásla strachy o osud udatného Van Helsinga, já se netajila tím, že už od první chvíle s čistým svědomím držím pěsti tomu sexy upírovi.
Nebo Bídníci. Když jsem jako docela malá holka koukala s mámou na jedno ze starších filmových zpracování Bídníků (mimochodem, dnes se jich můžu učíst a ukoukat), sice jsem chvíli zaplakala nad osudem statečného Valjeana a ubohé Cosetty, v druhé polovině filmu jsem ale byla na větvi ze zákeřného Thénardiéra a záludně se tvářícího inspektora Javerta.
Je to zvláštní, ale záporné postavy mají tak nějak větší kouzlo osobnosti a nepopiratelný šarm, jako třeba Antony Hopkins v Hannibalovi, a to už není nejmladší (no co, mě se stejně chlapi pod třicet nikdy moc nelíbili). Jediné kladné postavy, které jsem kdy obdivovala, byli tak leda Krakonoš a Edmont Dantes.
Máti vždycky nechápavě kroutí hlavou a prohlašuje, že "nechápe, jak se mi můžou líbit takoví padouši", protože ona považuje za padoucha i Napoleona, mého oblíbence. Co naplat, zloduši u mě vedou na celé čáře, počínaje vikomtem Valmontem a Jackem Rozparovačem konče.
S bratránkem vkládáme veškeré své naděje do lorda Voldemorta, snad i proto, že je téměř věrnou kopií našeho společného opileckého strýčka, a svorně sympatizujeme taky s profesorem Snapem a slizkým Malfoyem. Někoho prostě přitahuje filmové a knižní zlo, a uznejte, bylo by to bez zloduchů vůbec ono?:)
Autor Grafomanická MIA, 14.06.2008
Přečteno 777x
Tipy 16
Poslední tipující: Isquieasuus, kikis, Alasea, Alžběta., Douša, Sarazin Faestred, Bíša, Alex Foster
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

Uznalecky pokyvuji hlavou, bez nich by to bylo nic...Střihorukýho Edvarda jsem taky měla ráda, až mi ho bylo líto a myslím, že dalších záporňáků, mých oblíbených, by se jistě našlo dosti...dávám ST, i proto, že jsem sem tam ukázala svůj dokonalý chrup monitoru:D! (ten se tvářil..:)

12.03.2009 16:40:00 | kikis

No a což teprve pan Dracula v podání Garyho Oldmana, skoro jsem ten jeho zánik ořvala. A minulý týden jsem až dokonce držela palce Jokerovi z Temného rytíře.....jojo kde bychom dnes bez zloduchů byli..

22.08.2008 13:22:00 | Black Swan

Záporáci mají větší kouzlo. Nemůžu si pomoct, ale ve filmu Phantom of the opera, jsem stejně vždycky fandila Fantomovi, ale Christine si vybrala Raoula- to je klaďas jak noha:-(

05.07.2008 20:47:00 | Alžběta.

Ja mám tiež rád také pochybné individua. Zafod, Han Solo, Napoleon, SNAPE, Jack Sparrow, Geralt...

26.06.2008 23:24:00 | Sarazin Faestred

a co třeba sexy Sweeney Todd? :-)

17.06.2008 20:39:00 | Alex Foster

Jo, dr. Hannibal Lecter je prostě génius. A Valmont byl strašný hajzlík...ale sexy =)

17.06.2008 17:04:00 | Sushino

Musím říci, že minimálně jeden záporňák mně naprosto dostal. A to Anthohy Hopkins o kterém se taky zmiňuješ. Hrozně se mi líbí ve filmu Hannibal. Jsem schopná se na to dívat pořád. Ten film má u mně styl. Asi sem uchylná nebo já nevím, ale já v tom nevidím jen krvák. Ten film má pro mně hodnotu a Antony je v něm naprosto perfektní.

15.06.2008 08:15:00 | TerA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí