Léto

Léto

Anotace: Máme ho rádi, ale brzy nám skončí...

LÉTO

Na světě je mnoho radostí. Jeden slunný letní den můžete chodit po prosluněných parcích, na podzim zase sledovat padající listí ze stromů, a v zimě dovádět na sněhu, jet do hor anebo lyžovat a bruslit po zamrzlých řekách a ledních stadionech.
Nejlépe je mi, když je léto - to asi každému, ovšem vadí mi na něm ten obtěžující hmyz a případné ožehnutí sluníčkem. To se to potom drbe, škrábe a svědí. Ale když se rádi opalujete a Vaše kůže není tak citlivá, potom si užíváte. Sluníčko hřeje, nohy a ruce odpočívají po dlouhých a strastiplných všedních dnech, Vaše auta jsou na čerstvém vzduchu a bundy i zimní boty jsou uloženy v botnících a skříních a čekají zase na zimu.
Nebo můžete vyrazit třeba na letní tábor, na dovolenou nebo jen tak můžete vyrazit na výlet vlakem či autem. Z okýnek vlaku jsou vidět ubíhající telegrafní sloupy, staří i mladí trampové a na nádražích mávající známí, rodiče a kamarádi.
Ty teploty okolo pětadvaceti stupňů Celsia asi těší každého z nás, ovšem veliká vedra přežíváme jen stěží. Musíme pít tři litry vody denně, jíst nanuky nebo se cachtat v bazénu na plovárně, doma nebo u jen tak u vody. Nechce se nic dělat, jste zemdlení a otrávení.
Léto s sebou přináší také deštivé dny a bouřky, které jistě nejsou příjemné nikomu. Nedá se ven a musíte takzvaně "dřepět doma". Zase uděláte ale mnoho domácích prací, jako například spravování vad na domku (pokud nebydlíte v paneláku), opravy vodovodů a WC a tak podobně.
A tak Vám přeju, abyste měli každý den, i ten zimní, nanejvýš pověšené rozzářené sluníčko nad postelí nebo nad divanem a aby každý Váš den začínal krásným probuzením.
Autor Zasněný básník, 15.08.2008
Přečteno 874x
Tipy 2
Poslední tipující: Bíša, Adrianga
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

skoda ze neni leto :( neznasam ked v zime prsi

20.12.2008 13:58:00 | Terulienka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí