Samozřejmě, běžně nosím prací prášek v kabelce…

Samozřejmě, běžně nosím prací prášek v kabelce…

Anotace: Domácí úkol... Zajímaly by mě rozdíly v komentářích češtinářky a "běžných" čtenářů... ;-)

Je večer a já koukám na svůj oblíbený seriál Dr. House. Gregory House s týmem stojí před záludným úkolem – jak vyléčit pacienta. Už se zdá, že jsou téměř u cíle, když se jeho stav rapidně zhorší. Obrazovka zčerná a já napjatě očekávám, co bude dál. Když v tom se na obrazovce objeví dvě ženy, které si povídají o špinavém tričku. Tohle mě dokáže opravdu vytočit.
A to je přesně televizní reklama. Narušitel napětí sledovaného pořadu, za které vysílací společnosti obdrží ročně intergalaktické sumy.
Nevím jak vy, ale já nikdy nepřestanu žasnout nad obsahem reklam. Jednou z největších záhad, kterou asi stejně nikdy neodhalím, je pro mě žena „To já jsem ta, která se stará o jeho košili.“ Nikdy mě nepřestane udivovat fakt, že si tato osoba nacpe několikalitrový prací prostředek do kabelky, kterou si pak vezme na taneční zábavu, do divadla, parku, na nákupy i na školní besídku, do autobusu, kanceláře nebo do restaurace, aby mohla poradit číšníkovi, v čem vyprat ubrus politý vínem.
Když tak nad tím přemýšlím, jsou to právě reklamy na prací prostředky, které nejvíce ovlivňují mé myšlení. Je to celkem zvláštní, ale jakmile se řekne reklama, okamžitě se i vybaví slogan: „ Vanish, skvrn a špíny se zbavíš!“ Řekla bych, že reklama má trochu nesprávný účinek. Vanish doma nemáme (maminka kupuje jiný „důvěřuj růžové, zapomeň na skvrny“ přípravek), zato jsme s holkama vytvořily parodující větu: „Magi (chuť pravého hovězího bujónu), špína a skvrny sou zdravý!“
Nesmím však reklamě odepřít její originalitu a fantazii. Opravdu si nedovedu představit nic kurióznějšího, než ženu s vlasy, které „hází“ odlesky na všechny strany, nehledě na polohu a intenzitu osvětlení. Člověk, zvláště pak dospívající dívka, si pak připadá jako chudák bez dokonalých, hebkých, bujných kadeří, se kterými ani nedokáže předvést oslňující Schauma vlnu. A čím se pak má pochlubit kamarádce, když ne tím, že všichni muži stojí v její frontě?
Bohužel, tímto výčet originálních reklam končí. To, že je Sedlčanský Pepa zralý mě nenadchne. Jihlavanku nepiji, i přes její skvělou vůni. Případek Pur obejdu téměř bez povšimnutí, protože doma používáme myčku. To už spíš zauvažuji nad koupí Calgonitu, abych se necítila trapně, když z myčky vytáhnu hrníček se skvrnou od čaje. A nakonec, k ulehčení cesty do školy, mi spíš pomůže pravidelnější spojení prostředků MHD, než láhev Bonaqui.
Hurá, právě se ozvala melodie NOVY, která znamená, že zjistím, jestli chudák pacient z Dr, House přežije. Ale až dokoukám, tak určitě nesmím zapomenout zabalit si do školní tašky aviváž, abych ji zítra mohla doporučit spolužačkám.
Autor Veverushka, 01.10.2008
Přečteno 2386x
Tipy 30
Poslední tipující: vyskovak.cz, robbiP, bunnybunny, Míša S., Jiná, čipetka, Syala, Amelie Montez, ZuzInQa, Tempaire, ...
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Pěkně jsem se zasmála..sdílím s tebou tvoje dojmy...též já nosím v tašce Perwol, víš co kdyby..:D

27.03.2009 22:16:00 | Tempaire

Jůů, dlouho jsem nečetla něco takhle vtipnýho. Opravdu moc povedený. :-)

27.02.2009 14:27:00 | Tracy Beakerová

Pěkný fejeton...já myslím, že reklamu potřebují hlavně výrobky, který se špatně prodávají...výrobky co jsou opravdu dobré nepotřebují reklamu...viděli jste třeba někdy reklamu na jogurt Florian?Přitom zrovna v mým okolí je mnohem oblíbenější než Jogobbela... ;)

06.12.2008 16:28:00 | Petussska

reklamy ovlivnůjí naše životy aniž bysme to chtěli, někteří si koupí ty barevnější a lépe vypadající prací prostředky než jen hloupě zabalené, ale za to kvalitní a taky někdy levnější...
vše se točí kolem peněz a kapitalismu..lepší reklama víc prodaných výrobků>>více peněz...
doufám že jednou až budem spát třeba už na měsíci a budem lítat ve vznášedlech nám nebudou tyto komerční společnosti vkládat reklamu i do snů,jak je poukázané ve Futuramě...
pěkny fejeton;) ahoj

02.12.2008 15:37:00 | SARI

Ou, parádní... ;)

02.11.2008 11:16:00 | nedám si. díky

Hm, fakt vtipný fejeton a hlavně přesný! :-D .... a reklama na jogobelu mě taky dostává, třikrát denně jíst ,,lahodný,, ovocný jogurt... tak nám nejspíš naroste kravský vemeno.

28.10.2008 22:29:00 | Tyssi

Tohle je přesné! Ale víc než paní s kabelkou obtěžkanou pracím práškem mě dostává ta "milá" slečna, co dlabe Jogobelku k snídani, obědu, večeři a je zcela šťastná ... z toho mi plyne jen jedno, ať jsou v Jogebele kusy ovoce jakkoli velké, Jogobela očividně vymývá mozek (tak už proto bych ji nekoupila)... :)

09.10.2008 10:34:00 | Bláznivá Markéta

Srandičky srandičky:) Víš jak se takový aviváž v plesové kabelce pronese?:D Fakt super, pěkný fejeton.

02.10.2008 16:01:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí