Sněhové peklo

Sněhové peklo

Anotace: Krátký fejetonek napsaný při přestávkách v odhrnování sněhu

Do tohohle fejetonu se mi dlouho nechtělo, protože ať řekne kdokoliv cokoliv, po Jaromíru Nohavicovi a jeho baladě Ladovská zima se jedná prakticky už jen o nošení sněhu na Sněžku. Na druhou stranu si matka Příroda za své hříchy zaslouží nějaký trest. A myslím, že tento fejeton je trestem dostatečným jak pro přírodu, tak pro samotného čtenáře. Až donedávna jsem se snažil žít v souladu s přírodou. Nezakládal jsem lesní požáry ani skládky, vzorně třídil odpad, zahrádku přihnojoval hnojivem vlastní výroby (kompostem) a při každých prezidentských volbách držel palce panu Bursíkovi. A čeho že jsem se dočkal? Místo abych byl zahrnut zlatem, zahrnula mě příroda sněhem. Sníh pokryl všechno (a všechny) zelené. Z veškeré té bílé záplavy kolem už pomalu dostávám bílou nemoc. Spojení s okolním světem se začíná hroutit. K e-mailové schránce se nedostanu, protože mi anténa zapadala sněhem, než si proházím cestu ke schránce na plotě, abych si mohl vyzvednout upomínky, už se pomalu můžu prohrabávat nazpátek. Poštovní holubi se mi ztratili v bílých mračnech a o mém vztahu k mobilním telefonům jsem se již zmiňoval jinde. Pokud nejste hrdým majitelem nohy číslo 47 a výše (jako autor tohoto článku :-) ) nemá ani cenu vycházet bez sněžnic z domova. V opačném případě byste se totiž mohli setkat se svými nejdražšími až při dubnových oblevách… A to by vám zaručeně zmrznul úsměv na tváři. A kde je globální oteplování, když ho člověk potřebuje nejvíc? Vykašlalo se na nás. Holt, co si člověk neudělá sám, to nemá, takže nevím jak vy, ale já jdu spálit pár kilo plastů.
Autor Eiffel, 23.02.2009
Přečteno 758x
Tipy 8
Poslední tipující: Lady Carmila, dandelion-meadow, Fade_to_black, mexx, Alex Foster, Luxxx, Veverushka
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

bílá bílá bílá bííííláááá komu by se nelíbyyyyyla:-D

bílá vrána, bílá noc, bílé není nikdy moc

(toje ze včelích medvídků :-D)

fejeton supr :-D

18.05.2009 23:37:00 | Lady Carmila

:)) skvely

04.04.2009 23:42:00 | Fade_to_black

Tys mě dokonale pobavil.Hlavně tou narážkou na zelený a proto, že mě ten sníh taky začíná štvát, kor v březnu, kdy to hraničí s blbostí.A libí se mi tvoje nadsázka v tomdle případu...
Pan prezident ti to rád podepíše, ikdyž ten neodhrnuje sníh...

26.03.2009 00:44:00 | Breakthru

prijemne vystizei... :) A ta rezignace, ve snaze zit ekologicky, je ponekud pesimisticka, ale realisticka. Nicmene jeste to nevzdavej, nebo se priroda nastve, prijde nuklearni zima (nebo globalni ochlazovani) a potom se ze snehu nevyhrabem vubec :D

01.03.2009 16:32:00 | Patěnka

Páni, vtipné a hezké! Obzvlásť ten konec mně pobavil. :-D

27.02.2009 14:17:00 | Tracy Beakerová

Taky mě už štve ten sníh kolem.
Ale i příroda potřebuje svou peřinu pro svůj spánek a je pravda, že dlouhé roky tomu svému spánku moc nedala, tak si to prostě vynahrazuje letos.

23.02.2009 21:07:00 | floreciente

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí