Moje drobná revoluce

Moje drobná revoluce

Anotace: Drobné nastínění toho, jak možná dopadneme za pár let:)

Jsem náruživým čtenářem moderních časopisů pro ženy. Až donedávna jsem právě zakoupený časopis dychtivě nalistovala na stránku s ,,Beauty tipy“ a jedním dechem přečetla návod, na lesklé a jemné vlasy a ďábelsky plné rty, abych to pak mohla hodit do placu při odpolední drbárně s kamarádkami.

Alespoň jednou do týdne se scházíme v kavárně a poté, co probereme stížnosti na manžely a děti všeho druhu, se nad, většinou, kakaovým zákuskem, rozpovídáme o radikálních, leč nenásilných dietách, účinným zbraním proti celulitidě a navzájem si doporučíme značky šamponů, které jsou sice: ,,příšerně drahé, má milá, ale v časopise jsem se dočetla, že zaručeně pomohou..tak asi na tom něco bude, ne?“ Asi jo. Proč bych jinak měla doma na poličce polovinu těchto doporučených a zaručeně spolehlivých kosmetických přípravků?? A proč mi ani jeden nepomohl přiblížit se k té paní, která se pyšní krásnými vlasy na etiketě výrobku?? A proč, sakra, po lesku, který slibuje větší objem rtů, jsou mé rty stále stejně bez objemné a navíc divně lepí? A proč deodorant, slibující 24 hodinovou ochranu a ,,žádné bílé stopy na šatech“ mi nejenže zanechává bílou barvu na spodku trika, ale navíc ho musím použít aspoň 3x denně??

A proč..to jsou jen samá PROČ, ale odpovědi žádné.

Proto jsem se rozhodla svůj život trochu změnit. Místo předražených šamponů, slibujících záři vlasů, děda Vševěda, jsem se vrátila opět k mému dávno používanému a osvědčenému přípravku, který sice částkou nepřevýší dvojmístné číslo, ale vlasy umyje, lupy nevytvoří a z vlasů mi neudělá seschlou slámu. Přestala jsem si kupovat oblečení výhradně v módních buticích, které je sice krásné, leč na běžné chození do práce zbytečné a nakoupila si spoustu triček, halenek a kalhot u méně drahých, ale podobně kvalitních prodejců. Dokonce už se nekrmím výhradně zeleninou a po pár měsících ,,radikální, leč nenásilné“ diety jsem si konečně přestala připadat jako býložravec. Bůh mi byl svědkem, jakou radost jsem si udělala, když jsem po dlouhé době okusila i jemně perlivou minerálku, ve které se, na rozdíl od tolik doporučované neperlivé, nachází bublinky, které způsobují celulitidu, ale za to se člověku odvděčí pocitem, že nepije vodu ze sociálního zařízení.

Do své drobné revoluce jsem zasvětila i kamarádky. Nejprve na mě koukaly trochu zaraženě, ale potom každá postupně začala přiznávat, že si stejně vlasy drhne březovým šamponem, jelikož po dlouhém zjišťování dospěly k názoru, že je nejvíc účinný. Ty dražší náhražky mají doma prý jen tak pro návštěvy. Na dizajn. Upřímně nás naše marnivost rozesmála.

Ještě to odpoledne, jsme v naší oblíbené kavárně, složily přísahu, že končíme s marnivým životem a začneme žít víc ekonomicky a hlavně po svém. Obrovské ,,Vale!“ jsme daly hlavně zelenině a makrobiotické stravě. A abychom naší přísahu stvrdily, objednaly jsme si už druhý, čokoládový zákusek a s chutí jsme se do něj zakously.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

O rok později jsme seděly přesně v té samé kavárně, u toho samého stolku, u sebe každá onen módní časopis pro ženy, dlabaly do sebe čokoládové zákusky a probíraly o něco záživnější témata, než lesklé vlasy.

Možná jsme o nějaké to kilo těžší, ale rozhodně spokojenější…
Autor Smailly, 09.03.2009
Přečteno 643x
Tipy 5
Poslední tipující: Karen Blixen, floreciente, Grafomanická MIA
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

SUPER. ST bez mrknutí oka. :)

11.02.2010 18:57:00 | Karen Blixen

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí