Reklama kolem nás aneb hurá na slevy

Reklama kolem nás aneb hurá na slevy

Anotace: ..s reklamou se setkáváme na každém kroku.

Sbírka: Úvahy, fejetony a jiná próza

Reklama je všude kolem nás, všichni se sní setkáváme téměř na každém kroku.Venku, ve společnosti, v MHD i doma.

Je v tisku, v rádiu, v televizi, na ulicích, na billboardech kolem silnic, uprostřed filmu na soukromé televizi. Všichni ale určitě známe letáky ve schránkách na poštu. Mnohdy ani dopis pomalu nenajdeme v nepřeberném množství letáků. Nabízejí nám tu firmy, ale i supermarkety, hypermarkety, diskonty své akce, nákup za výhodné ceny. A tak proč jednou výhodně nenakoupit? Ale jaké zklamání, když do prodejny dorazíme? Výhodné zboží je vyprodáno hned ráno nebo v lepším případě dopoledne.

Tak nezbyde, než nakoupit za "normální" ceny, reklama nereklama.
Autor Jarka, 18.05.2009
Přečteno 1960x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No ale zkuste ignorovat tu mutující důchodkyni z Mladé Boleslaviiiiii... které bych opravdu rád se vztyčeným prostředníčkem vzkázal... paní vy jste opravdu jednička... :)

18.05.2009 16:03:00 | Doki

...když by se jezdilo tam a tam,tak když zaplatíte MHD,tak nevím,levnější rohlíky levnější nebudou...ale letáků jsou fakt haldy.

18.05.2009 11:21:00 | Květka Š.

6thSun - souhlasím, dnes už je taky ignoruji.

18.05.2009 09:35:00 | Jarka

Veškerý slevy je nejlepší ignorovat! :-)

18.05.2009 09:28:00 | 6thSun

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí