TV

TV

Anotace: Televize

Vážení televizní diváci, vítáme vás u sledování nového dílu našeho nekonečného seriálu. V dnešním díle uvidíme jak se José omluví Natalii za to, že ji podvedl se svou domovnicí. Natalie však nechce nevěru odpustit a tak....bla bla bla. Každý den se na nás valí nesmyslné informace o smyšlených lidech, osudech a různých dalších bytostech. Není to našemu zdraví škodlivé? Člověka může doslova pohltit sci-fi seriál o monstru nestabilních tvarů, charakterů a nálad, nemluvě o počtu zubů. Za vše může krabice s obrazovkou které se říká televize. V mnoha rodinách je televize natolik domestikována, že se jí říká například telka, bedna, kysna a mnoho dalších výrazů. V televizi můžeme sledovat obraz spojený se zvukem, obvykle v určitých časových intervalech. Mnoho televizních pořadů má jistou úroveň a jsou svým způsobem zábavné, pomineme-li latinskoamerické telenovely. Ale bohužel i telenovely nachází své oběti, kterým vysávají životní energii svou záludností a nečekanými dějovými zvraty. V televizi vysílají i mraky pohádek a večerníčků a bůhví čeho ještě pro děti. Jako kdyby nestačilo že závislost na TV si snadno vypěstují i dospělí lidé. Ovšem v TV se člověk může i lecos dozvědět. Mnoho informací ze světa doslova stříká obrazovkou ven. Zprávy, televizní noviny, kabelová televize. Na fenoménu zvaném kabelová televize je spousta naučných vědeckých pořadů které jsou nadmíru zábavné, ovšem jsou protkané maďarskými reklamami, které srážejí pozitivní hodnocení. Člověk může televizi milovat nebo nenávidět. Může přepínat kanály do zblbnutí nebo do osvícení. Ale teď vypněte nás prosím, ať nebolí vás hlava:)
Autor Manni3, 19.06.2009
Přečteno 476x
Tipy 2
Poslední tipující: Radhuza
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí