Spíte u televize? Reklama vás probudí!

Spíte u televize? Reklama vás probudí!

Anotace: reklama na reklamu :D taková pitomost, co mě napadla xD

Měli jste těžký den? Lehli jste si na gauč v očekávání dobrého filmu, ale jeho kvalitu nemůžete posoudit, protože vás uspaly úvodní titulky? Stává se vám to často? Jste na sebe vždy naštvaní, když se pak probudíte o půlnoci celí rozlámaní s mravenčením v noze? Známe řešení!
Ne, nemáme pro vás prášky proti spaní, ani vám nenabídneme extra super pohodlný gauč, na kterém se sladce vyspíte až do rána, a už vůbec vám nehodláme radit, ať si vybíráte pouze filmy, které stojí za zhlédnutí. Smiřte se s tím, že na většinu filmů v televizi se prostě nedá dívat, a stálo by vás hodně úsilí, abyste našli v programu něco koukatelného. My váš problém vyřešíme zcela jedinečně a spolehlivě!
Chápeme, jak obtížné je přemáhat spánek, proto... ho nepřemáhejte! Když to na vás přijde, tak jednoduše spěte a spěte, jak jen je libo. Ovšem nemějte strach, neprospíte večer! Chce to pouze dobře promyšlený budíček! Zapomeňte na ty klasické budíky s příšerným drnčením, které rozbijete po prvním vzteklém zaklapnutí! My vám dáme něco, co stoprocentně funguje!
Nás jedinečný výrobek se nazývá... Reklama! Už žádné tikání nebude narušovat váš spánek, už žádné otravné drnčení, žádné složité nařizování! Už nemusíte hnout ani prstem! Nemusíte se strachovat, že zapomenete budík nastavit, naše Reklama to udělá za vás! Jakmile usnete, garantujeme vám, že každou půlhodinu se ozve naše Reklama, a je jen na vás, jestli se rozhodnete vstát od televize a jít si lehnout nebo pouze změníte polohu a budete pokračovat v gaučovém odpočinku! Ano, to je vůbec to nejlepší! Reklama je pravidelná a díky ní je konec čtyřhodinovému spánku v jedné poloze! Stačí se převalit na druhý bok a nemusíte se bát, že vás bude bolet za krkem, přeležíte si ruku nebo ucítíte nepříjemné mravenčení! Můžete klidně spát – a aby byl váš spánek ještě kvalitnější, ztlumte televizi! Žádný strach, naše Reklama je hlasitá! Je tak hlasitá, že vás probudí za každých okolností! Reklama prostě nemá chybu!
Využijte Reklamu! Spaní u televize nikdy nebylo jednodušší!
Autor M.i.š.k.a., 24.07.2009
Přečteno 1040x
Tipy 6
Poslední tipující: Venjinka, Grafomanická MIA, Bíša
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ano, hlasitost reklamy je velmi intenzivní!

26.07.2009 14:59:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí