I slepice mají narozeniny

I slepice mají narozeniny

Anotace: lidé často slaví narozeniny svých domácích mazlíčků, tohle je takové zamyšlení nad tím, jestli existuje někdo, kdo by slavil narozeniny například svých slepic, protože i to jsou zvířata, případně jestli se k tomu někdo časem dopracuje xD

Moje kočka bude mít zítra narozeniny. Už je jí 5 a já si při tý příležitosti uvědomuju, že je rok co rok slavím. A ne jen její. Slavím narozeniny všech svých zvířat, slavím s nimi Vánoce a slavila bych i jejich svátek, kdyby bylo jejich jméno v kalendáři. Aby jim to nebylo líto, slavím den, kdy jsem si je přinesla domů. Když se nad tím zamyslím, zní to docela dost bláznivě, protože sama svoje narozeniny ráda nemám.
V téhle souvislosti mě napadlo něco ještě mnohem šílenějšího. Představte si, že jste důchodce. Je vám něco mezi 70-80. V tomhle věku už máte tak trochu nárok na senilitu. Žijete sami někde na vesnici, děti se o vás dávno přestaly zajímat, protože mají svojí rodinu a vypořádávají se s tím, že jejich děti se o ně taky přestávají zajímat. Takže jste zůstali sami. Společnost vám dělá stará kočka vidící už jen na jedno oko nebo starý pes, který se kvůli artróze nemůže skoro hnout, popřípadě oba. A jako správný vesnický důchodce chováte slepice. To vám samozřejmě přináší mnoho výhod. Slepice jsou nenáročné, ráno a večer je nakrmíte, můžete jim dát zbytky, které nechce pes ani kočka, a oni se vám za to odvděčí vejci. A protože jako správný důchodce víte, kolik dnes stojí v krámě vajíčka, tak na svoje slepice nedáte dopustit.
Přijde den, kdy má část vašich slepic narozeniny. Den, kdy se vaše milované slepičky vylíhly! Vzpomenete si, že už od mládí slavíte narozeniny psa i kočky a uděláte slípkám jejich den. Připravíte jim lepší zrní, než obvykle a necháte je dýl napást. Možná vyndáte ze spížky láhev vína a při té skvělé příležitosti ji otevřete. Vždyť narozeniny vašich slepic jsou jen jednou do roka. (I když záleží kolik jich máte a z kolika jsou líhní.) Popřejete slepicím hodně zdraví do dalších let a budete doufat, že i když jsou zase o rok starší, budou snášet stejně dobře jako doposud.
Přemýšlím, jestli takhle jednou dopadnu. Zajímalo by mě, jestli někde na světě opravdu existuje důchodce slavící narozeniny svých slepic, kachen nebo králíků. Možná jo, ale možná je to jen jedna z mých bujných představ.
Autor Ape.in, 15.08.2009
Přečteno 503x
Tipy 4
Poslední tipující: stravla
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

docela dobrý nápad,zamyslím se nad tím.

02.10.2009 21:21:00 | stravla

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí