Řecko

Řecko

Anotace: Můj krátkodobý týdenní pobyt na ostrůvku Rhodos. Shrnuto, podtrženo, tečka, puntík

Tak tady sedím a podle otecka ztrácím drahocenný čas, který bych mohla využít líp, než datlováním do klávesnice. Jsem totiž v Řecku. Konkrétně na ostrůvku Rhodos. Přitom je konec září a normálně bych měla sedět ve škole a usínat v hodinách matiky.. A místo toho jsem tady. Bezva!

Musím říct, že i ten jeden kraťoučkej měsíc mi dal ve škole dost zabrat. Co takhle zase prázdniny? Hmm..? No rozhodně by se to mohlo dát předložit vládě. Ale moc si od toho neslibuju..

Jinak je to tady super! Nádherný počas - sluníčko svítí, jak blázen a já se celej den válím na pláži nebo ráchám v moři, který je jak kafíčko. Dokázala bych si zvyknout..

Drsně rychle se tu stmívá, ale žádný Edward Cullen ze Stmívání tu není, takže jsem pobouřená. Jeden frajírek už mi v restauraci sice rval svoje telefonní číslo. Ale jinak nic. Ubohý. Vlastně jsem tu ani neviděla víc než deset ucházejících kluků. Jestli tedy nepočítáte za přitažlivý ty chlápky s podsaditými pivními pupky a propocenou košilí. No což, svádím to na to, že je zkrátka po letní sezóně.

Jídlo dóst dobrý. I když já si víc potrpím na to italský. Ale tzatziki je moje. Co mi vůbec nechutná, je taková ta hnusná hašlerková voda. Myslím ouzo. Brrr. Komu to může chutnat?!?

Všichni zvířecí fanatici zbystřete! Vyskytuje se zde spousta těch trkavejch zvířat co si je můžete pohladit v zoo, když vlezete k nim do výběhu. Jojo, myslím kozy. Jsou snad všude. U každý cesty a choděj si, kam se jim zamane. V Lindosu se nachází hodně oslů. A nejsou to žádní zasmušilí Ijáčci, ale společneští tvorové. A ve městě je nespočet koček. Sluní se tam u domků, popelnic a u restaurací, kde škemraj o ňákej ten žvanec.

Řekové jsou většinou srdeční, i když prodavači neznačkovýho zboží, jsou občas až moc vlezlí a nechápou, proč jejich úžasné Gucci poklady odmítáte.

Lebedím si lebedím, tak mi nezáviďte a nasedejte na příští letadlo. Určitě se tu potkáme.

Autor Nussichoco, 28.09.2009
Přečteno 491x
Tipy 1
Poslední tipující: Ayaka Midoriko
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

dobrý fakt jsem se pobavila:-)))

29.10.2009 19:30:00 | Ayaka Midoriko

To tak má být schválně, byl to záměr.

03.10.2009 17:22:00 | Nussichoco

Omlouvám se, ale co takhle neužít třikrát v jedné větě nespisovný výraz?

03.10.2009 00:30:00 | lelin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí