Stupidita reklam

Stupidita reklam

Anotace: ...je jen málo horších věcí než je stupidní reklama

Asi to všichni známe,koukáme na napínavý film. Zdá se že film se chýlí k odhalení pointy. Z ničeho nic se obrazovka zatmí...blik cvak...a vidíme špagety, které na sebe lijí kečup - nepoď to není normální kečup, žádný jiný kečup vám samozřejmě toto se špagetami neudělá. Nevím jestli by mne tato reklama oslovila, nebo snad i donutila koupit si tento kečup. Spíš ve mne vyvolává pocit, že již jmenovaný kečup je nejnovější a limitovaná série ozářených potravin dovezených z Černobylu. Ale to není oč tu kráčí. Jde o to , že "správně" načasovaná reklama dokáže zničit dojem i z toho neúžasnějšího filmu. A nejhorší je když vás z vašeho rozjímaníu filmu vyruší dvě bloňďaté modelky debatující o účinosti pracích prášků...které samozřejmě mají přibalené sebou v kabelce. Ale takových reklam je samozřejmě víc - například dáma chlubící se dyamantovým prstenem, který však hrdě troufne její kamarádka s novou pračkou(kterou jen tak mimochodem právě vykouzlila z plyšové hvězdy a šáňa). A když druhý den v autobuse slyším jak se dvě postarší dámy baví o tom, že jedou nakupovat jen proto, že viděli tu novou reklamu na lepidlo na protézy, znechucení z reklamy se ještě zvětší. Jediné co s tim mohu udělat je, že zatnu zuby a budu se snažit u reklam neusnout.
Autor Gontyy, 02.11.2009
Přečteno 1559x
Tipy 5
Poslední tipující: Jeníček., Okřídlená Lištička, Bíša
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

A aby se daly zuby pořádně zatnout, je potřeba mít ono lepidlo :D A to i pro jedince, kteří ještě protézu nemají:)

14.12.2011 14:25:08 | Frýda

Vytahování pracích prášků z kabelek mě neskutečně fascinuje :DDD

07.12.2009 17:33:00 | Okřídlená Lištička

Dívám se na to stejně...

02.12.2009 14:50:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí