útěk před reklamou

útěk před reklamou

Anotace: boj s větrnými mlýny

Je tomu už tak, že reklama a média jsou nerozlučně svázány pupeční šňůrou.

Jelikož patřím k lidem, které množství reklamy v televizi přivádělo k šílenství, rozhodl jsem se k několika razantním řešením.
1.)Nebudu si kupovat výrobky, na které existuje reklama ( čímž tuto reklamu nepodpořím)
2.)Zruším televizi!

První bod měl pro mě výsledky vcelku příjemné a přijatelné.Kupuji nereklamované jogurty( nikoli bez tuku, ba naopak ty nejtučnější a nejlahodnější) na řadu se dostalo i výtečné biomléko a jiné " neznámé výrobky.
Zato druhý bod měl zajímavé výsledky. Utekl jsem sice před reklamou v televizi, zvýšil jsem však poslechovou dobu rádia, kde jsem k mému překvapení byl stále atakován reklamou.
No nic, říkám si, zruším i rádio a bude!!!
Večer se vracím z práce a ze schránky se na mě vyvalí hromada letáků- pomoc!
Dobrá, zruším i schránku a bude!!!
Jedouc tramvají, nechtě číst spolucestujícím jejich noviny( plné reklamy), spočine můj pohled na stěnách tramvaje určených k .... reklamě!
No co, zruším tramvaje a bude!!!
A co bilboardy v polích u silnic, napadá mě.
Zruším cesty, pole a bude!!!
Ne, dál už nemohu. Zruším...zruším...
Jdu se zrušit raději sám do blízké hospody.
Objednávám si pivo a spokojeně jej pokládám na pivní tácek......s reklamou:)
Autor had, 28.11.2005
Přečteno 2157x
Tipy 4
Poslední tipující: FETKA, .K.r.i.s.t.y.
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (5x)

Komentáře

To je dobrý... to mně pobavilo :)
I když,asi je to spíš smutný

09.01.2008 18:58:00 | .K.r.i.s.t.y.

ta me rozesmala...fajn:)ovsem bohuzel tak to je...Nekoukam na televizi, neposloucham radio a zatim jsem jakztakz spokojena...:)Jo a nectu noviny...:)

26.11.2007 11:19:00 | Me and you and all the others

Ne, dál už nemohu. Zruším...zruším...
Jdu se zrušit raději sám do blízké hospody.
Objednávám si pivo a spokojeně jej pokládám na pivní tácek......s reklamou:)

Tak na tohle asi nikdy nezapomenu :-) Fakt dobrý

16.05.2007 11:01:00 | Charm-Writer

Připomíná mi to ten fór za komárů: pustím si telku - Lenin, otevřu rádio - Lenin, otevřu noviny - Lenin. Mám v ledničce konzervu a bojím se ji otevřít.

25.10.2006 19:40:00 | gest

Děkuji za opravu! Nerad przním komukoliv jméno, natož takovému autorovi.Jak bude čas něco napíšu/opíšu. Nového moc není, alespoň ne světobolných básní, proptože teď žiju podivně usaszený a spokojený život, ale to přejde:)Chtěl bych napsat nějaký fejeton, tak uvidíme , co mě bude inspirovat.Děkuji za vše. Mimochodem se jmenuji také Daniel, ale B.:)

29.09.2006 13:44:00 | had

Milý kolego

Má kritická duše už několikrát zoufale projížděla tvá dílka ve snaze najít něco, co by se dalo zkritizovat, leč marně. Ale nakonec jsem našel jednu malilinkatou maličkost. V údajích o sobě píšeš, že máš rád Oscara Wilda. Píše se to Wilde, ne Wild.
Promiň za moje mentorování, jako autor si to nezasloužíš, píšeš velice, velice dobře, napiš už konečně něco nového, ať mám co číst... Přeji hodně úspěchů...

27.09.2006 09:58:00 | Daniel S.

Tak jsem projel Tvá dílka tady na Literu a líbí se mi. Ze zásady dávám procenta málokdy, ale myslím že víc oceníš komentář.
Píšeš dobře...

15.09.2006 09:40:00 | Daniel S.

Dík.Jednou jsme asi v pět ráno, úplně nakalení pustili televizi a byl tam Horst.Přísahám, že jsme na to čuměli snad hodinu a smíchy jsme nemohli ani dýchat:)Ta jeho pseudovědecká slovní zásoba, no to je síla.:))
Ještě jednou dík...

30.08.2006 13:05:00 | had

to je ale dost šílený.. nikdy mi to takhle nepřišlo..

26.08.2006 17:50:00 | aveefa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí