O Naději

O Naději

Když umřela, byl to ten nejsmutnější pohřeb všech dob. Žádnej totiž nebyl.
Všichni to stihli ještě před ní.
Lehla si k silnici a vítr ji rozfoukal do pole, zaplevelenýho vlčíma mákama.

Žila se mnou. Dokonce se ve mně zabydlela a otevírala si ze mě okno do ulice. Velmi hlučná sousedka.
Jako dneska ji vidím kličkovat ve fleku světla rozhicovaný motorky těsně před půlnocí.

Žila tu pro mě. A taky pro vás.

Párkrát jsme spolu promilovali celou noc. Následkem se stalo několik roztomilých Euforií a halda popsanýho papíru. Euforie jsme nevychovávali a ony nám utekly z domova. Mohly se vrátit kdykoliv - nechávali jsme pro jistotu otevřeno a rozestláno. Naděje navíc celou tu dobu přihřívala knedlíky k večeři pro ně. Prostě optimistka.

Když umřela, bylo už po všem. A knedlíky studený.
Její fotku mám v peněžence - říkal jsem vám, že ve mně žila?
Byla to velmi hlučná sousedka - skořápky vajec u snídaně rozbíjela nadvakrát.
Autor callowsick, 01.12.2009
Přečteno 633x
Tipy 16
Poslední tipující: mkinka, Frr, pavlis, Jin&Jang, Me and you and all the others, Jeníček., enigman, Bíša, Lizzzie
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

..RYZÍ..ST*** :-D*

31.08.2017 19:19:11 | Frr

Stip.

02.12.2009 14:47:00 | Bíša

co je to naděje? naděje je když ... :)

hezké kalousi;) já mám taky takovýho kamaráda a říkám mu lord Naděják, je tedy už taky starý jak metuzalém, ale krmím ho sladkostma, takže nevypadá, že by měl umírat;)

02.12.2009 12:55:00 | Lizzzie

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí