Nahnilé nahniličko

Nahnilé nahniličko

„Je na měkko!“ „Ne! Je na hniličko!“...zábava? Ani ne, rychle se to ohraje.

Koupila jsem si lístky na divadelní představení Nahniličko. Pěkně zapsala datum do diáře a začala se těšit. „Konečně budou hrát něco...NĚCO! Vždyť to napsal Jan Kraus. To nemůže být špatná hra,“ říkala jsem si.
Konečně nastal den D! Snad pětkrát jsem se postavila před zrcadlo a zase převlékla. No co, chtěla jsem vypadat dobře. Ale taky se cítit pohodlně a divadlo si náležitě užít. Po vybrání vítězného modelu už na mě čekalo auto a cesta do divadla. Jako by se divadlo proměnilo v supermarket. Okolo jezdila auta a hledala místo k zaparkování. Uvnitř pak byla spousta lidí, co hledá to hlavní- to co viděli na letáku.
Potom, co všichni objevili své sedadlo z letáku, začali pomalu rozbalovat jimi koupený kousek. Já ho rozbalovala se zvědavostí. Ostatní však spoléhali na to, že co je na letáku, musí být bomba. Když přišel Jan Kraus na jeviště, div mu hned nezačali tleskat. Aniž by něco řekl nebo udělal. Při každém slově proplula divadlem vlna smíchu. Ale bomba to nebyla. Když se dva lidé na jevišti 5 minut dohadují, jestli je vajíčko uvařené na měkko nebo na hniličko, člověka to přestane bavit. Většina obecenstva však byla nenasytná. A co na tom, že obsah není moc dobrý. Ten obal za to přeci stál.
Začala jsem si připadat jako černá ovce. „To jsem jediná, koho to nebaví?“ běhalo mi hlavou. Přestávka mě ale přesvědčila o nepravdě mého smýšlení. Hned vedle mě se uvolnila dvě místa. Že by to někoho nebavilo ještě víc než mě?
Zbytek představení jsem se snažila najít pointu. Byla trochu supermarketová, sloganovitá: Chcete vyřešit manželskou krizi? Nebojte, náhodou k Vám vrazí ruský překupník zbraní, Vaše žena s ním stráví noc, Vás bude svádět ředitelka továrny na zbraně. A je po problému!
Nevím, možná mi něco unikalo. Ostatní se mohli potrhat smíchy. Já jsem jen koukala okolo a říkala si, jestli jsem si nespletla obchod. Pro mě totiž není obal to, co se počítá. Ale taky jsem se nechala zlákat pozlátkem.
Autor Sllunce, 08.12.2009
Přečteno 1016x
Tipy 3
Poslední tipující: Zefi, Alasea
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jo mimochopdem s tou černou ovcí,do tý bych se až tolik nestylizoval,i když vlastně ke mě ses tak zachovala taky!Co je to za život milovat 1 stejnýho člověka viď?

18.03.2011 18:07:00 | milenec sllunce

Taky si říkám,že jsem byl jen pozlátkem,který Tě zlákalo Ovečko,ale po těch všech slovech od Tebe (a to je to,že Ty si se slovy hrát umíš)je to pro mě nepochopitelný a proto tak strašně těžký!Jinak geniálně napsaný ostatně jako jsi Ty celá(já to myslím smrtelně vážně,jak autorka textu jistě dobře ví)!Pro mě jsi GÉNIEM!

18.03.2011 18:02:00 | milenec sllunce

Inu, vždyť se říkává "není všechno zlato, co se třpytí". Zjevně to platí i na nemateriální kousky. :-)

16.12.2009 19:45:00 | Alasea

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí