Rovnátka: zhubněte snadno a rychle

Rovnátka: zhubněte snadno a rychle

Anotace: zas taková parodie na reklamu :D berte to s rezervou :D

Nejste spokojeni se svou postavou? Máte nějaká ta kila navíc? Chtěli byste shodit, ale nevíte si rady? Vyzkoušeli už jste všechny tablety na hubnutí, zázračné posilovací přístroje i nekalorické koktejly? Snažili jste se omezit jídelníček, ale nakonec jste přece jen neodolali svým oblíbeným dobrotám? Chybí vám pevná vůle a nedokážete se celé dny mučit ve fitness centru? Máte pocit, že se nikdy nedopracujete ke své vysněné postavě? Už nezoufejte!
Tentokrát je tu pro vás něco, co skutečně funguje! My vám zázračné kilogramy pouze neslibujeme, my vám je zaručujeme! Neumíte si vytvořit tu pravou dietu? Náš produkt to udělá za vás! Nechte si nalepit fixní aparát na vaše ctěné zuby a veškerá chuť na nezdravá jídla vás rázem přejde! Není totiž snazší dieta, než když nemůžete ke kousání používat zuby, to nám věřte!
Sušenky, bonbony, tatranky, hamburgery, hranolky, topinky, brambůrky, oříšky, lízátka, čokoládové tyčinky... vám už nebudou stát v cestě k ideální váze! Raději jídlo vynecháte, než abyste podstupovali nepříjemné bolesti zubů, a kila půjdou dolů jako po másle! Je to tak snadné! Naše rovnátka jsou nejúčinnější první týden po nasazení a utahování, nechte si je tedy utahovat každý týden! Výsledek poznáte ihned!
Další výhoda spočívá ve vychytaném trojkartáčkovém čištění! Vymysleli jsme ho pro vás tak, aby vám zabralo co nejvíce času. Nejlepší obrana je proto nejíst! Žádné jídlo = žádné čištění! Když se vám nebude chtít čistit si zuby po každém jídle, jednoduše nejezte! Budete ztrácet kila, aniž byste věděli jak! A o to vám přece jde!
Už nehledejte nejlepší prostředek na hubnutí, právě jste ho našli! S rovnátky zhubnete naprosto spolehlivě! A pozor, máme pro vás bonus! Pokud našemu produktu zachováte věrnost, získáte od nás navíc dokonale rovné zuby! Perfektní postava a krásný úsměv, to už za to stojí!
Autor M.i.š.k.a., 16.01.2010
Přečteno 853x
Tipy 1
Poslední tipující: Black Swan
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Z vlastní zkušenosti, že? :) Taky mám vyzkoušeno. Jogurty a přesnídávky to jistí. Jinak opravdu pravda pravdoucí.

16.06.2010 17:51:00 | Nevýslovná

Že bych to také vyzkoušela ? :-))

20.02.2010 14:38:00 | Bitter Beauty

Je to povedené :-) A víš co je nejlepší, že jsi napsala úplnou pravdu :-), přesně tuhle dietu jsem podstoupila a fungovala bezvadně.

03.02.2010 14:58:00 | Black Swan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí