Značkový gel proti akne z reklamy - změní Vás do týdne

Značkový gel proti akne z reklamy - změní Vás do týdne

Anotace: Všichni to známe...někdy není zlato, co se třpytí....

Jarušce se udělaly zase pupínky na čele.Je jí už dost, ale pupínky jí občas děsí.Hlavně jimi nechce děsit svého miláčka Jarinka.Miluje ho a chce se mu líbit. Koupila si ten gel z televizní reklamy.Stál dost,ale nechce pupínky. Od pondělí začne s nanášením gelu.Jarinek bude zírat a Jaruška si povede záznamy o změně.Na etiketě stojí-že změna již do týdne.
Pondělí:
10 pupínků na čele, jeden na tváři. Dost hnusný. Vymáčknu ho. Ráno a večer jsem nanesla gel. Uvidíme.
Úterý:
8 pupínků na čele fuč. Na tváři taky. Super. 2 x denně nanesu. To je vážně skvělé.
Středa:
Pupínky na čele nejsou, ale jsou tři kousek vedle. Malé. Ale jdou vymačkat. Na bradě taky, ale to zmizí. 2 x denně gel. A 1 x denně neurol, jsem nervozní.
Čtvrtek:
Na bradě pupínek pořád, větší. Vedle další. Oba vymačkám. Na čele, kde bylo v úterý osm pupínku, je nyní sedm a docela viditelných. Pět z nich půjde vymačkat. Tváře mám ale čisté čisté. 2 x denně gel. Nebo raději 3 x denně. Pro jistotu. Neurol 2 x denně, nervozita roste.
Pátek:
Ten zasranej pupen na bradě je docela nechutnej. A ten vedle taky. A to jsem je včera vymačkala. Asi se totál čistí moje pleť. Těch asi 15 pupínků na čele zamaskuji ofinou. Jsou sice vidět, ale nejsou tak hnusný, jako ty na bradě. A nejdou vymačkat. 3 x denně gel - a dlouho masírovat. V neděli mám rande s Jarinkem, to bude v poho. Opět 2 x denně neurol, nelepší se to.
Sobota:
To snad není pravda. Mám krom levé tváře plno hnusnejch pupenců všude na ksichtě. A pěkně zralejch. Tak je vymačkám, a gelem ošetřím 4 x denně. Určitě přes noc zmizí. Píšou to na etiketě. Je to světová značka, sakra. Jarinek má klíče, příjde až odpoledne, to bude všechen hnus pryč..Vymačkám je všechny a hotovo. 2 neuroly si vezmu, než půjdu spát, jsem vyřízená.
Neděle:
Tak a jsem v hajzlu. Jarinek mi tu nechal klíče od bytu. Prý už nepříjde. Mám zdevastovanou celej ksicht, jak jsem si ho celý týden mačkala, vypadám jako příšera. Pupenců mám tolik, že přes ně ani nepoznám, že jsem to já. Ten zasranej gel, co mě stál pětikilo jsem vyhodila z okna....a za ním letěla televize. Mám vážně nervy. V pondělí musím na kožní. Pak zavolám Jarinkovi. 3 x denně neurol. Mám depku....
Autor Husitka, 21.01.2010
Přečteno 1321x
Tipy 5
Poslední tipující: Torry, francouzka, Wasabi, 1982-JnU
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí