Super volební rok

Super volební rok

Anotace: ...jen taková malá blbinka ...

Každý den jezdím po dálnici Praha - Řitka .
Teď v době předvolební se objevila spousta nových billboardů.

Na jednom je pan Zeman, který ví jak z krize.A v pravém rohu má písmeno Z.
My romantičky hned myslíme na Zora Mstitele.

Na druhém je jakýsi mladý muž, (jeho jméno si nepamatuji, přestože ho čtu každý den ) je ale docela hezký. Má u sebe nápis NECHCEME DALŠÍ CZECH TEK. Ano, to je taky názor, jen nevím zda nesnáší techno nebo policejní brutalitu.

Na dalším je Plameňák Kubánský ...mám ho prý sponzorovat. Není uveden žádný volební program.

A pak má oblíbená série s panem Paroubkem.
Na některých billboardech má nejen sexy mozek, ale i výraz.O patnáct kilo méně a nějaké roky mu také ubyly.
Jeho věty: do roku 2013 snížíme zadlužení na polovic, bojuji za vaše důchody,zruším poplatky u lékaře.Jsem nadšená...všecko zruší a ještě se nezadlužíme!Ten člověk je finanční génius.Nebo alespoň jeho tým.

Poslední v řadě je můj neoblíbenější.Je na něm opět pan Paroubek, nesluší mu to tak jako na těch předešlých obrázcích, ale zase je přirozenější.Okolo poskakují roztomilí domácí mazlíčkové a radují se, že i oni budou mít lékařskou péči zdarma a bez poplatku.Dokládá to i nápis: bojuji za zrušení poplatků u veterináře.
V dolním pravém rohu je pak vzkaz všech chovatelů drobného zvířectva: Díky Jirko.
Trochu mě to zarazilo a teprve na podruhé jsem si billboard prohlédla pořádně a pochopila jsem, že je to antikampaň.
Jen si nejsem jistá, zda to budou chápat i ostatní voliči.
Včera odpoledne jsem slyšela před Řitní sámoškou diskutovat dvě stařenky s přetlustými jezevčíky, že to bude super,konečně bude moci Pajda na operaci kýly a Puňta dostane zdarma léky na cukrovku.

A tak jsem si konečně vyřešila své volební dilema. Hned po volbách nechám vykastrovat kočku ...a bude to mít zadarmo...
Autor kuskus pruhovaná, 16.03.2010
Přečteno 834x
Tipy 11
Poslední tipující: Divoženka1, sobý hnusec, TetaKazi, vodnař, enigman, Zasr. romantik, nejsembásník
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No - je čas jít k veterináři...

31.05.2010 09:54:00 | TetaKazi

to radši ani volit nepůjdu...

17.03.2010 07:27:00 | enigman

Chudák kočka! Co se soustředit na politiky se stejným zákrokem? Nenabádám, jen zvažuji možnosti.
Pozn.: Nedivím se, že máš špatnou náladu, přestaň číst o politicích, třeba to pomůže.

16.03.2010 16:53:00 | Zasr. romantik

Vytáčí mě to víc než Tebe, ale takhle pěkně bych to nenapsala ;-)

16.03.2010 13:19:00 | nejsembásník

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí