Pro tebe... :*

Pro tebe... :*

Anotace: opět..

Miluju ten pocit když na mě čekáš před školou a kdy mě držíš za ruku, kdy na mě mluvíš a tvůj dech mi zahřívá tváře, miluju když se o tebe opřu a cítím jak nádherně voníš. Když mi jemně šeptáš do ucha jak mě máš rád. Nesnáším když mi vyčítáš mou minulost, chyby kterých jsem se dopustila, věcí který jsem zpackala. (o rok později) nechal jsi mě,všechno na čem jsem spolu pracovali to všechno jsi zničil. Pracoval jsi na mý stydlivosti, naučil jsi mě jak tě mám milovat. Ale stejně sem ti nebyla dobrá nechal jsi mě a já daleko od tebe brečím cítím se nad odstřel protože tě miluju. Každý den do minuty vzpomínám jaký to bylo a přemýšlím jakou jsem udělala chybu že už tě nezajmám nejradši bych to vrátila zpátky a ten nejkrásnější den kdy jsi za mnou přišel bych tě políbila.
Autor ametérka, 07.04.2010
Přečteno 407x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Těžké hodnotit, těžké přiřadit pod nějaký žánr. No, nechme to tedy být.
Ta chyba, co jsi udělala je, že jsi na tom vztahu pracovala. Málokterý chlap(u kluků to platí dvojnásob) má zájem na tom, aby se na vztahu pracovalo. Nám to vyhovuje tak jak to je hned po začátku. To je ten okamžik pravé lásky a jiskry a vše je ještě umocněno nejistotou, napětím a nevědomím. Snaha tlačit vztah pak někam dál, snažit se to mít pod kontrolou, pak ve většině případech vede k celkové destrukci nadějného vztahu.
Možná se ti to nebude líbit, ale většinou to tak je.

16.04.2010 01:33:00 | Rampa.Tau

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí